Ik deed heel erg warm kraan water. Heb er nooit kokend water in gedaan, want je kindje zal maar per ongeluk het bordje aanraken. Uiteindelijk heb ik dat ding nooit gebruikt. het werkte niet.. misschien omdat het water niet heet genoeg was?
iK Gebruik altijd een warmwaterbord. doe er warm kraanwater in en dan nog even een minuut in de magnetron dan is het Warm maar niet te heet. Werken trouwens goed hoor deze warmwaterborden.
k deed er ook heel warm water in, nooit loeiheet want als het eten er warm door blijft, kan je kindje er ook zn tere handjes aan branden...
Waar kun je zo'n bord eigenlijk kopen? Het lijkt me namelijk wel wat, aangezien Sasha best traag eet en dr eten wel het liefst warm heeft
Bij de prenatal kun je ze krijgen, en volgens mij ook wel bij de Hema. Heb er toevallig gister eentje gekocht bij de prenatal, kostte 6 euro geloof ik. Lijkt mij wel handig. Maar wie weet is het zo'n ding wat altijd maar in de kast blijft liggen. Heb het nu in iedergeval nog niet nodig...
Ik doe er kokend water in, maar Britt kan niet aan het bord komen. Wij hebben het meer, zodat we samen kunnen eten en ikzelf tussendoor ook een hapje kan eten en dan niet gelijk Britt haar eten koud is. Ideaal ding.
hema, voor meen ik 5,95. Is handig voor de groente hap aangezien zoonlief niet zo snel eet en koude worteltjes me niet zo lekker lijken.
Wij hadden als kraamcadeautje een ouderwets warmwaterbord gekregen, echt heel leuk! Is van o.a. metaal en we deden er altijd warm, maar niet heet, water in. Maar Eva ging juist heel slecht eten erdoor, was haar oude vertrouwde bord kwijt . Maar goed, ze eet haar eten ook koud, dus dat is geen probleem hier. Wij zetten haar eten altijd bij het open raam zodat het wat sneller afkoelt, maar nu het kouder wordt is het soms wel iets te koud geworden . Maar daar heeft ze dus geen problemen mee
Wij hebben er 2 en gebruiken er elke dag een, vind het ideaal! zeker met pasta, omdat dat toch wel snel koud wordt. Wij doen er nooit kokend water in, vind ik iets te eng.. Wij gebruiken gewoon heet water uit de kraan en het eten blijft lang genoeg warm
Wij hebben wel zo'n bord in de kast staan, maar nog nooit gebruikt. Milan eet sowieso wel door (meestal is 'ie net zo klaar als wij), maar anders vind 'ie koud eten ook geen probleem. Ik zou er zelf nooit kokend water in doen, vind ik echt een eng idee, eerder gewoon warm kraanwater idd.