Met baby naar de supermarkt?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Druif78, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Toen ons zoontje zo klein was als die van jullie ging ik lopen met de kinderwagen. Mandje op het 'voeteneind' luiertas leeg mee en daar de boodschappen in. Pakken melk en flessen drinken onder in de wagen. I

Misschien een idee voor jullie zo'n netje waar je de boodschappen in kan doen en dan aan de winkelwagen en je zoontje met maxicosi in de winkelwagen.

2. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

ik deed de maxicosi altijd gewoon op het opengeklapte kinderzitje. Alleen met op- en afapjes goed vasthouden. Nooit over nagedacht om het anders te doen;)

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik weet niet hoeveel je wilt halen maar ik ga of lopend met kinderwagen of met de auto en dan de maxicosi of de bak op het frame. Het is een kwestie van oefenen. En in de supermarkt sleep ik zo'n rijdende mand achter me aan. Ik heb 1x de maxi cosi in de kar gezet maar dan kon er bij mij niks meer bij en op de kar vond ik best wel eng eerlijk gezegd dus vandaar de rijdende mand...

4. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Ik ga soms met de auto.
    MC op het onderstel en dan een trekmandje mee. Kan dan helaas niet zoveel meenemen.

5. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Moest ff beetje grijnzen bij dit onderwerp. Ik doe de meeste boodschappen alleen met zoontje, als ik afhankelijk moest zijn van iemand anders (man heeft onregelmatige continuediensten) dan had dat zielig geweest qua boodschappen :D.
    Over zulke dingen heb ik eigenlijk nooit heel erg nagedacht, ik ging gewoon :p.
    Als het kan, ga ik lopend, idd sleepkarretje achter me aan en zoontje in de wandelwagen. Kan best nog veel onderin wagen.
    Nu, bij veel boodschappen, zet ik mijn zoontje in het karretje. Daarvoor idd in maxicosi en dat ging ook altijd prima. Gewoon lekker uitproberen wat voor jou het beste werkt, komt goed!

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

als ik samen met vriendlief ga dan neem in dr op mn arm mee de supermarkt in en daar hebben ze van die karretjes met een baby zitje.

Als ik alleen ben pak ik dr in de draagzak want zo heb ik 2 handen vrij ;)

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Baby in de draagzak vond ik het handigste, dan was ze ook altijd stil ;).

En anders een karretje met babyzitje erop, maxicosi in het karretje vond ik niet handig.

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    nu lopen mijn kinderen allebei, maar toen de tweede netgeboren was kon ik het ook al van tevoren heet krijgen, wat bij mij het aller allerbestehielp was om diep adem te halen en me gewoon niet druk te maken..............en het hielp
    ik duwde de duowagen en trok de supermarktwagen, op zaterdagochtend was dat niet handig maar verder ging het altijd

het leukste was dat ik 1001 opmerkingen kreeg van andere dat ze het zo dapper vonden van me en dan groeide ik nog meer van trots

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.159
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ja, precies zo! Twee karren wel eens gedaan, heel onhandig! Wandelwagen met mand eronder ook wel eens gedaan, maar daar kan toch niet zoveel in. Draagdoek is ideaal!

Maar het wordt pas echt leuk als ze in het wagentje kunnen zitten. Mijn zoontje vindt het in ieder geval geweldig! :D

10. Babel44

Babel44 Niet meer actief

De meeste kinderwagens hebben toch wel adapters voor de maxicosi? Ook via Marktplaats te vinden. Ik zette dan een grote open boodschappentas onderop de wagen als alternatief "mandje". En plop, alles erin. Lichte dingen in een grote plastic tas aan de duwstang, en soms nog pakken melk etc op het voetensteuntje - waar ze toch nog lang niet bij komt.

Nu doe ik het nog zo, zo'n wagen is enorm stevig, je krijgt erg veel mee vind ik! Er is nu alleen minder ruimte onder haar doordat ze in de buggyzit zit.

Deel Deze Pagina