Hoi! Heeft iemand ervaringen met een baby van 5 mnd in een hotelkamer? (Zonvakantie) Hoe krijg ik de flesjes warm? En kan het geen kwaad ze alleen maar daar onder kraan af te wassen? Geeft het problemen als je baby huilt (hebben anderen er last van)? Etc etc.... Wij zijn altijd gewend geweest in hotels te slapen, kan dit nog of zijn jullie ervaringen hier niet positief? Alle ervaringen welkom! Hartelijk dank! Groet Esther
Ik heb nog van babydingen nog niet zo heel veel verstand, want ik moet nog bevallen. Maar ik weet niet waar je naartoe wilt op vakantie? Maar in de meeste landen (denk aan frankrijk-spanje enz) is het water uit de kraan niet echt goed om te drinken. Dus het flesje onder de kraan wassen, lijkt me niet zo'n heel goed plan. En de flesjes warm krijgen, als het hotel misschien een restaurant heeft, zullen ze het vast wel willen opwarmen of misschien dat je het dan daar aan de receptie kan vragen?
Hoi, het lijkt mij verstandig om een flessenverwarmer mee te nemen op vakantie, dan kun je op de hotelkamer de flesjes zo verwarmen. Het water uit de kraan kun je normaal gesproken niet drinken in het buitenland, dus zul je water in flessen moeten gebruiken denk ik! Fijne vakantie alvast! Jette
wij hebebn zelf ipv een flessenverwamrer een reiswater koker gekocht.. want flessenverwarmering vind ik zelf best traag gaan... en water in het buitenland inderdaad niet driken of gebruiken... wij name elke avond een fles water mee... en vilde wel elka dag met water uit zo waterkan die je ook vaak op eht werk heb staan en zo met dat water spoelde wij de fles dus ook altijd om waar ga je heen als ik vrgaen mag?
Toen Steven een half jaar was gingen we een weekend naar Texel.Het was januari dus we waren enige gasten. We hadden het campingbed naast ons bed gezet, en toen Steven naar bed ging hebben we de lichten gedempt, en de tv zachtjes aangedaan, en zachtjes gepraat.En toen viel hij meteen in slaap. De 1e nacht was hij erg verdrietig en was meerdere keren wakker. Maar daarna ging het prima.We waren wel blij dat we enige gasten waren, toen hij huilde s'nachts. Maar op vakantie tja dan kun je dat verwachten, je bent echt niet de enige met een huilend kind. Een magnetron kan je overal wel gebruiken. Ik zou wel een flessenwarmer meenemen. Onder de kraan afspoelen zou ik niet doen, gewoon flessen water kopen, het zekere voor het onzekere nemen. Fijne vakantie
Hoi allemaal! Hartelijk dank voor jullie hulp! We hebben een weekje Tenerife geboekt. Zon en niks doen dus. 8) Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan, het is gewoon doen denk ik. Zeer bedankt voor alle tips! Groet Esther