Is albufeira goed te doen met 6 maanden oude baby

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Babs1977, 1 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Wij zitten er over te denken om in juni naar Albufeira in Portugal te gaan. Ons meisje is dan bijna een half jaar. Zou dat goed te doen zijn?

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij zijn (zonder kind want toen was hij er nog niet) naar Armacoa de Pera geweest, Albufeirra is wat drukker, weet niet hoe het zit met de kinderfaciliteiten.Vond zelf de zee koud, is Geen Middelandse zee he....
    Kijk eens naar het topic Tamariscos Menorca daar gaan er al een aantal van ons forum heen, word ook wel buggy eiland genoemd :idea:
    * dichterbij dan Portugal 2 uur vliegen
    * veel kinderfaciliteiten
    * kraakhelder water.

Misschien kan ik jou ook overhalen? googel eens...... ;)

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Albufeira is echt een heel leuk plaatsje, maar....
    erg veel steile hellingen, dus met een wagen niet echt handig.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, net als Mensi al zegt, Menorca. Wij wilden ook eerst naar Portugal, maar ik kon niets vinden wat helemaal bij onze wensen aansloot.
    Vooral veel op zoover.nl enzo gesnuffeld, maar goed, het is een en al trappen, steile hellingen, onhandige vluchten (had ik eindelijk iets redelijks gevonden, zat er weer een overstap bij, ja, dag, met een baby). Toen zag ik toevallig in dezelfde reisgids Menorca, ik ga dan wel naar een andere plaats en hotel, maar ideaal, korte vliegtijd, ondiep water, korte transfer naar het hotel etc. Lijkt me ideaal! Dus daar gaan wij in juni naartoe, heb er zin in.

5. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Het is mij enorm tegengevallen! Ik vond het echt L'oret de Mar in het zuur... :(

Het is er druk, toeristisch, steile hellingen, heeeeel veeel jongeren en vies. Ik zou er niet naar toe gaan met Noa.

6. Moosje

Moosje Actief lid

26 nov 2006
    114
    0
    0
    Zeeland
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet zo heel veel aan vind! Tis daar koud 's avonds! ;)
    Ik zou ook voor een andere bestemming gaan!

Wij gaan in juni naar Menorca! Misschien ook iets voor jullie?

Deel Deze Pagina