Vakantiepark Beekse Bergen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Edge, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wij zouden hier in september een midweek heen willen gaan, is dit een aanrader?
    Zijn er ook do's en don'ts??

Ik hoor graag jullie tips :) .

2. sjak

sjak Niet meer actief

Wij komen er elk jaar wel een paar keer, met eigen tent. Meestal met mooi weer in het voorseizoen. Ga je met eigen spullen of in een huisje of huurtent?
    Park zelf is leuk. Dierentuin is leuk (voor een keer...) en speelland is ook leuk. Krijgen jullie de pas erbij of moet je hem erbij kopen?
    Tilburg is ook een hele leuke stad om te winkelen of om te terrassen!

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hoi sjak,

Bedankt voor je tips. Wij zouden dan boeken inclusief de extracard, kost dan 38 euro extra, dat is het geld niet als je de kaart eruit haalt natuurlijk. Ik heb gekeken voor een jungalow, zo'n thema huisje, was een lastminute aanbieding en dan zouden we totaal 275 euro kwijt zijn. Ik zit nog even te twijfelen tussen dit park en Centerparcs, dat is ons ook altijd erg goed bevallen.

4. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    hoi hoi,

let wel op dat er voor de kinderen naast speelland en de dierentuin er niks meer te doen is, het animatie team is weg en er worden ook geen dingen meer georganiseerd dus dat is wel een minpunt denk ik..
    Maar verder prima park hoor ;)
    groetjes

5. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Heel leuk park, en ook zonder animatie genoeg te doen hoor! Idd de extra card bijboeken kan je overal gratis in.
    Wij zaten in een thema huisje en vond het super.

Wij willen nog een keer terug.

6. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Zeker doen, wij zijn ook in september geweest. Er zijn op het park genoeg kleine speeltuintjes. Zwembad is ook erg leuk voor kleintjes. Je mist de annimatie niet. Wij zijn vaak naar Beekse Bergen geweest, want onze dochter vind dieren geweldig. Ik zou wel een jungalow huren, wij hadden een caravan en dat werd 's avonds erg koud.

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wat voor zwembad is er daar? Is dat ook een subtropisch - Centerparcs idee?

8. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Nee, geen wildwaterbanen. Maar wel een bad voor kleine kinderen met allerlei glijbanen en waterspuitbeesten. En een gewoon bad voor volwassenen. Weet even niet meer hoe die eruit ziet, maar kinderbad is geweldig. Niet al te groot en genoeg te doen voor de kinderen.

9. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ok, even kijken of ik er wat over kan vinden, bedankt!

Deel Deze Pagina