Ik vond het niet leuk.... Veeeeeelste koud aangezien je lang buiten loopt.. En die warme chocomelk en kampvuur werkte ook maar even om op te warmen
Ik denk wel druk, zou iig niet op de kerstdagen zelf gaan. Zeker tweede kerstdag niet. Wij gaan voor de kerst. Drie daagjes en blijven daar in een appartementje slapen. Kunnen dus alles op ons gemakkie doen.
Oke ja koud vrees ik ook voor Kids hebben ntl wel voetenzakken in de wagen en zijn dik aangekleed maar dan misschien nog te koud?
Wij gaan ieder jaar 1e kerstdag en het is nooit echt druk! Ook geen lange wachttijden, wel warm aankleden want het is nogal koud de hele dag rondlopen!
Als je één keer gaat, zou ik liever voor een weekend in januari of februari gaan (nog liever op een doordeweekse dag buiten de vakantie, maar met mensen die werken of kinderen die naar school moeten kan dat lang niet altijd natuurlijk). Net zoveel WinterEfteling, maar wel een stuk rustiger! Ik vind dat je dan zoveel meer aan je dag hebt.. De drukke dagen hebben ook wel iets, maar die vind ik alleen leuk als je een abonnement hebt en je dus ook een keer puur voor de sfeer komt in plaats van voor alle attracties..
Ik ben ooit een keer op 2e kerstdag naar de Winterefteling geweest en dat doe ik NOOIT meer. Het was vre-se-lijk druk. We waren vroeg vertrokken, maar toch stonden we lange tijd in de file (al vanaf de afrit van de snelweg ). Er waren lange rijen bij de attracties en bij de horeca was het 'vechten' (niet letterlijk natuurlijk ) om een plekje te kunnen bemachtigen. Maar de Winterefteling op zich is heeeeel erg leuk. Dus zeker een aanrader. We zijn toevallig vorige week weer geweest en het was super. Heel sfeervol, vooral als het donker wordt/is. Veel plezier!
T gaat ons vnml om de sfeer n t uitje met ons gezin en familie en de kinderen Als ze maar in wat leuke kinderatracties kunnen en lekker rond kunnen lopen ben ik blij
Dan zou ik vooral niet gaan nee! 1e Kerstdag gaat nog wel, 2e Kerstdag is ontzettend druk. Normaal gesproken zijn 3e en 4e Kerstdag ook ontzettend druk en nu vallen ze ook nog eens in het weekend.
Wij zijn een keer vlak voor kerst geweest (23ste) en het was in één woord verschrikkelijk! Bij aankomst bleek de parkeerplaats al vol en moesten we ergens anders parkeren. Het was zo druk, super lange wachtrijden en hebben ook maar 2/3 attracties kunnen doen. Daarnaast was het ook nog eens koud, maar er stonden zelfs wachtrijen voor restaurants! Echt nooit meer. We zijn in november op een doordeweekse dag en dat was echt heel leuk.