Met baby van 4,5 maanden naar westkust USA

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door 7nov12, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    In april gaan wij drie weken met onze kleine man naar Amerika op vakantie (westkust)
    We willen daar met een auto rondtoeren. MAar nu vraag ik me van alles af over het op vakantie gaan met ons mannetje! BEn benieuwd naar ervaringen van anderen!

Zijn er nog anderen die ook zo'n soort reis hebben gemaakt?
    Hoe ging dat met zo'n lange vlucht?
    Hoe doe je dat met een jetlag?
    Wat voor soort dagschema heb je op vakantie wat betreft activiteiten?
    Hoe doe je dat in de avonden als je in hotels slaapt?

2. ATB1982

ATB1982 Lid

13 jun 2010
    22
    1
    3
    NULL
    NULL
    Hai,

Ik heb geen ervaring met een klein kindje, maar ik heb zelf wel daar een rondreis gemaakt.. Mag ik vragen wat jullie daar allemaal willen zien? Het is erg vroeg om in april door west-usa te reizen.. Bijv in Yosemite NP ligt nog sneeuw.. Houdt er rekening mee dat de afstanden groot zijn en dat je veel in de auto zit.. En dat je kindje er nog niet veel aan heeft en daardoor jullie zelf ook niet denk ik.. In de parken en steden is het niet echt praktisch met een kinderwagen.. Kzou wel vantevoren een route bepalen en de hotels vast reserveren.. Dan hoef je na een lange dag niet nog te zoeken naar een hotel en staat er een kinderbedje klaar..
    Sorry voor mijn verhaal, maar ik zou het zelf nog echt niet zien zitten met zo'n klein kindje.. Succes met de voorbereidingen!

Groetjes

3. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    wij hebben 2x een rondreis door het westen van amerika gemaakt, maar dat was nog voor de geboorte van ons kindje.