Weet iemand een kleine camping in toscane?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door kirst78, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Zoals de titel zegt ben ik op zoek naar een kleine camping of vakantiepark in Toscane. Als het maar kleinschalig is :D. Heb wel wat campings gevonden, maar ze zijn of mega groot of veel te duur. De prijs die we ervoor maximaal willen betalen is rond de 1500 euro. Weet iemand iets?

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.026
    6.769
    113
    zuid-holland zuid
    van de zomer hebben wij op camping belsito gestaan. Het is niet heeel klein, maar omdat het allemaal verschillende terassen zijn voelt het wel vrij klein. Er zit in elk geval geen groot sta-caravanpark bij maar wel een heel luxe zwembad met prachtig uitzicht.

Ik had op internet nog Agriturismo Nonna Stella gevonden, dat is wel heel kleinschalig. Maar uiteindelijk zijn we de hele vakantie op Belsito gebleven, dus ik kan je niet vertellen hoe het daar was.

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ok bedankt. Ga ff kijken. Het is zo lastig. Als ik dan iets gevonden heb, dan is alles al volgeboekt of kost het ruim 2000 euro. Snap dat ik niet voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten ( het liefst wel natuurlijk :D) maar over de 2000 euro gaat me echt te ver.

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Die nonna Stella ziet er erg mooi uit! Heb meteen een verzoek van beschikbaar ingediend!! Nu maar hopen dat er ook plaats is. Bedankt voor je reactie!

5. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    wij hebben net een paar weken geleden onze vakantie geboekt, in italie, toscane.
    en ik vond het ook een hele zoek tocht, want wij houden ook niet van grote campings, en wilde ook geen badmuts op in het zwembad.
    wij hebben camping orlando in chianti geboekt![even google-en]
    ziet er erg mooi uit, wij hebben een lodgetent geboekt, toch een beetje de luxe, hihi.
    o en ruime plaatsen, vind ik ook heeel erg fijn.

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    ;)
    Ga ff kijken!! Worden we misschien nog buren haha

7. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Wij gaan een week naar Norcenni Girasole Club en daarna nog anderhalve week naat Nonna Stella ( bedankt voor de tip cowgirl :) )

Camping Orlando is ook mooi. Wat wij een minpunt vinden aan die camping is dat je geen gras hebt bij de staanplaatsen maar grint ( wij gaan met eigen caravan)

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Thanx meiden voor jullie bijdrage!! Nou vandaag is de knoop doorgehakt na het zien van wel meer dan 1000 opties. We gaan naar een authentiek stuk toscane waar een boer zijn landgoed omgebouwd heeft tot enkele huisjes. Erg mooi niet ver van het strand en ook niet al te duur, want jee die prijzen zijn echt erg in het hoogseizoen :).

9. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    kirst78, het je daar voor mij een link van ofzo, ben wel benieuwd.

ja duur he in de zomer op vakantie, is voor ons ook voor het eerst normaal gingen wij altijd vliegen in juni of september, maar dat is nu helaas over met schoolgaande kids..

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

Nou idd, wij gingen tot vorig jaar altijd in september. Dan hadden we vaak een luxe huisje voor nog geen 500 euro voor 2 weken. Nou dat gaat nu helaas echt noet meer lukken. Heb zoveel leuke mooie huizen gezien en die waren dan echt ruim 2000 euro en sommige zelfs over de 3000 euro. Dat vind ik echt te veel voor een zomervakantie, want dan moet je er nog naar toe rijden en daar ga je ook niet op een houtje bijten ;). Zal je ff wat links doorsturen van goede sites in Toscane! Er is echt veel aanbod van boeren die hun erf hebben omgebouwd tot agruturismo. Dus appartementen heel kleinschalig en erg authentiek.

Deel Deze Pagina