Mijn zoontje van bijna 2 heeft vannacht 2.5uur gehoest en is vanaf vanmorgen ook de hele tijd aan het hoesten. Heb de ha gebeld en die zegt tussikind gebruiken. Nu heb ik dat al en het werkt niet. Hebben jullie nog tips tegen kriebelhoest?
Goed verluchten, een halve ui op de kamer leggen, kalyptus balsem op de voetjes & borst smeren. En Tussikind Als dit alles niet helpt, dan is de hoest omdat ze ziek is en ga ik naar de dokter
Hier had ons meisje dit vorige week ook snachts een keer. 3 uur lang hoesten en huilen van vermoeidheid. Het enige wat hielp was drinken. We hadden de fles al even opgeborgen maar de fles drinkt ze door en beker of rietjes beker zijn maar slokjes. Dus een volle fles drinken helemaal leeg gedronken hielp hier. De boel kwam zo weer een beetje tot rust. Hierna hoesten ze natuurlijk nog wel maar niet meer 1 lange hoestbui met af en toe 1 minuutje rust zeg maar. Ze hoest nog steeds maar het word minder gelukkig. Ben wel tussikenkind blijven gebruiken. Verder helpt stomen, ui bij het bed en neusspray. En bedje schuin zetten.
Ui bij het bed ga ik morgen doen. Ik heb nu van Natterman een hoestdrank is vanaf 2 jaar maar hij wordt in augustus 2 en bij de drogist zeiden ze dat het geen probleem is om het nu te gebuiken. Ik gebruik het wel alleen voor het slapen en misschien vannacht als hij weer erg hoest. Luuf heb ik ook onder z'n voetjes gesmeerd. Hopelijk gaat het snel beter.
Neusspray! Klimkt raar, maar als je dat liggend geeft dan druppelt deel vd spray ook de keel in en verlicht de kriebelhoest. Werkt bij mij, maar ook bij zoontje!
Die hoestdrank van natterman is een supermiddeltje hoor. Je hebt tegenwoordig ook van natterman vanaf 1 jaar voor alle hoest, die werkt ook goed. Hopelijk gaat t snel beter