Met Barbie de hort op.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamavanEL, 11 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hahaha nou serieus hoor ik krijg heel vaak de vraag van mensen die buiten den haag wonen of ik dan ook met K scheld.:(
    En of "wij" dat normaal vinden om zoveel met ziektes te schelden.

En ja in bepaalde delen van Den Haag wonen inderdaad best veel mensen die dat misschien wel doen maar d'r zijn ook zat delen van Den Haag waar wel nette en beschaafde mensen wonen haha.

Ik kom er zelf niet vandaan ben hier 13 jaar terug komen wonen maar ik kan me nog heel goed mijn eerste schooldag herinneren ( ik kom echt uit een kakdorp waar men op zondag braaf in de kerk zat etc.. ) Nou ik hoorde dingen waar mn oren van klapperde en dat ik aan mn moeder moest vragen wat dat was:)

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Alsjeblieft, kunnen ze dat kansloos figuur nou niet gewoon van de buis trekken.

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Tja er moet toch geld in het laatje komen hè....

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Of nog een borstvergroting he :p

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik ga zeker weer kijken. het blijft leuk en ik blijf me bij elke aflevering weer verbazen over dingen of me enorm ergeren maar soms ook erg lachen. leuk vooruitzicht :D

6. Delta

Delta Niet meer actief

Waar was dat? In Den haag of?

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja in Den Haag heeft ze vorige week een aanrijding gehad bij de AH op de valkenboschkade ( die naast het politie bureau zit hahaha )

8. Delta

Delta Niet meer actief

Oké! Haha, echt wat voor haar ja, ga denk ik wel kijken, als het lukt :p
    Altijd zo vermakelijk

9. wonder111

wonder111 Actief lid

17 feb 2012
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    wanneer komt het?

10. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Ik ga ook kijken..:D

11. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ook ik ga kijken ondanks dat ik een beetje had gehad met haar neppe dommigheid. Ik geloof dat ik haar zelfs begin te missen :( :)

12. dekilene

dekilene Niet meer actief

Ik kijk ook weer!

13. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    leuk, ik ga weer kijken hoor!

14. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Ik ga ook weer kijken :D Vind zo'n programma's echt hilarisch. Zoals nu bijvoorbeeld dat programma van Jokertje.. haha!

15. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik ga ook weer kijken hoor.... Lekker vermakelijk!

16. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    ik ben barbie-moe... ik ga dit dan ook niet kijken denk, ik. Vriendlief schijnt er anders over te denken.

(haha! Ik zeg net tegen m; ga jij nou echt dat nieuwe Barbie programma kijken!? "ja, ik heb die tieten nog niet gezien na de verandering, dus moet nog ff kijken of ik het wat vind! Mag je daarna weer wegzappen!" )

17. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik begin ook een beetje Barbie-moe te worden (al zal ik vast weer gaan kijken, ahum..).
    Ik vond het regelmatig saai de laaste keer en de manier waarop ze in het leven staan begint mij lichtelijk te irriteren.
    Die tieten zagen er overgins niet uit, stonden 2 meter uit elkaar en plakten als twee halve meloenen op haar borstkas.
    Volgensmij schaamde ze zich zelfs een beetje in de hot tub..
    Toen ze voor het laast in beeld waren had ze der extentions er maar tussen geplakt.*proest*

18. Chaii

Chaii Niet meer actief

.......

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Whahahaha ze zitten zowat onder dr oksel :D

20. Chaii

Chaii Niet meer actief

Soms vraag ik me wel af waarom vrouwen dit zichzelf aandoen. Haar kleine 'natuurlijke' borsten hadden waarschijnlijk zoveel mooier geweest dan deze misselijkmakende verminking.

Deel Deze Pagina