Hahaha nou serieus hoor ik krijg heel vaak de vraag van mensen die buiten den haag wonen of ik dan ook met K scheld. En of "wij" dat normaal vinden om zoveel met ziektes te schelden. En ja in bepaalde delen van Den Haag wonen inderdaad best veel mensen die dat misschien wel doen maar d'r zijn ook zat delen van Den Haag waar wel nette en beschaafde mensen wonen haha. Ik kom er zelf niet vandaan ben hier 13 jaar terug komen wonen maar ik kan me nog heel goed mijn eerste schooldag herinneren ( ik kom echt uit een kakdorp waar men op zondag braaf in de kerk zat etc.. ) Nou ik hoorde dingen waar mn oren van klapperde en dat ik aan mn moeder moest vragen wat dat was
ik ga zeker weer kijken. het blijft leuk en ik blijf me bij elke aflevering weer verbazen over dingen of me enorm ergeren maar soms ook erg lachen. leuk vooruitzicht
Ja in Den Haag heeft ze vorige week een aanrijding gehad bij de AH op de valkenboschkade ( die naast het politie bureau zit hahaha )
Ook ik ga kijken ondanks dat ik een beetje had gehad met haar neppe dommigheid. Ik geloof dat ik haar zelfs begin te missen
Ik ga ook weer kijken Vind zo'n programma's echt hilarisch. Zoals nu bijvoorbeeld dat programma van Jokertje.. haha!
ik ben barbie-moe... ik ga dit dan ook niet kijken denk, ik. Vriendlief schijnt er anders over te denken. (haha! Ik zeg net tegen m; ga jij nou echt dat nieuwe Barbie programma kijken!? "ja, ik heb die tieten nog niet gezien na de verandering, dus moet nog ff kijken of ik het wat vind! Mag je daarna weer wegzappen!" )
Ik begin ook een beetje Barbie-moe te worden (al zal ik vast weer gaan kijken, ahum..). Ik vond het regelmatig saai de laaste keer en de manier waarop ze in het leven staan begint mij lichtelijk te irriteren. Die tieten zagen er overgins niet uit, stonden 2 meter uit elkaar en plakten als twee halve meloenen op haar borstkas. Volgensmij schaamde ze zich zelfs een beetje in de hot tub.. Toen ze voor het laast in beeld waren had ze der extentions er maar tussen geplakt.*proest*
Soms vraag ik me wel af waarom vrouwen dit zichzelf aandoen. Haar kleine 'natuurlijke' borsten hadden waarschijnlijk zoveel mooier geweest dan deze misselijkmakende verminking.