Met Barbie de hort op.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamavanEL, 11 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Jemig meen je dat nou:$

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    :( Wat kinderachtig hahaha, dat mensen dat serieus doen. ;)
    Ik ben ook allesbehalve jaloers, en vind het toch niet mooi.
    Toch niks raars aan?

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Oh wauw...
    Misschien is het Barbie zelf wel undercover op ZP. ;)

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha ja echt :p
    Heb ook niet eens gereageerd :p

Ja ik snap het nooit dat je iets gewoon niet mooi mag vinden....smaken verschillen toch?
    We zijn zat vrouwen die ik ontzettend mooi vindt....en ja daar kan ik wel jaloers op zijn hahahaahahah

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Zal wat zijn als alles wat ik lelijk vind voortkomt uit Jaloezie.. Hahahahaha

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfff ja ....:D

7. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Proest.... Humor. :D

Ook ik vind haar meloenen niets, maar jaloers? Hell no.

Moet eerlijk zeggen dat mijn eerste reactie was: 'alweer een Barbie-serie?' maar ongetwijfeld zal ik er wel weer voor gaan zitten. Lekker hersenloze TV. ;)

8. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Gut, blijkbaar heb ik iets schunnigs getypt aangezien m'n bericht eerst goedgekeurd moet worden. :(

Hmmm, ik noemde het humor dat Lov een PB heeft gehad, moest er even van proesten. :D

Ook ik vind haar borsten niets (ik noemde ze net meloenen, maar ook daar zal het vast niet aan gelegen hebben ;)), maar jaloers ben ik absoluut niet op haar, zou voor geen goud met haar willen ruilen.

Mijn eerste reactie was toen ik hoorde dat er weer een serie kwam: 'Alweer? Heb het eigenlijk wel gehad.' Maar ik zal er ongetwijfeld weer naar kijken. :D

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahahaha:D mijn po.rno ti.ete. moesten ook goedgekeurd worden:D

Idd alweer;)
    maar schijnbaar toch nodig want er gaan er genoeg kijken:D

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ze zijn dus al vertrokken naar gran canaria, maar gaan ze met zn 3e of is de hele familie weer mee? ben wel benieuwd of iemand daar al wat over gelezen heeft

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Ohh My God!!!
    Jaloers, wie is er nu jaloers op een skelet met skippyballen!:$
    Dit meen je toch niet serieus hè??

Ik heb hang tieten door m'n 2 zwangerschappen en zou graag een borstvergroting willen..
    Maar als ze zo uit komen te zien...Now Way!... Laat ze dan maar lekker hangen.;)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pas maar op dalijk krijg je een pb...:p wat flauw van me bah:D

13. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

14. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.944
    113
    Vrouw

15. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hahaha :D

16. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

hahaha :D nee Barbie is ook niet mijn favoriete persoonlijkheid. Het niveau van RTL 5 vind ik toch zowieso erg laag.
    En dat een zender zich inlaat met zo'n lelijk opgemaakt skelet met skippyballen vind ik erg laag.
    Haar uitspraak in de Telegraaf was ooit toen ze zwanger was: "Als ik wist dat het een jongen zou worden, zou ik strontchagarijnig zijn." :$:$:$ ik heb de foto's gezien dat ze op reis gaan. Kind in een té lelijke roze buggy met haar eigen foei-lelijke roze koffertje, een gatverdamme eigen lelijke barbie bikini of tankini. En het is nu al bekend dat ze bij het zwembad gigantische ruzie hebben gemaakt.

Ik zag Angelina ook een keer hangend in de kinderstoel 'loungen', kind kon niet eens dr eigen snoepje pakken omdat ze lag te hangen in dat ding. Té zielig gewoon! En dan gelooft ze ook nog ns in God? Nee die komt er bij mij niet in. Als ze werkelijk in God geloofd dan zou ze eerst dat vloeken af moeten leren, pas dan kan ik een optie nemen dat ik haar misschien ooit nog ns mogelijk ga geloven.

17. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Deel Deze Pagina