Wat kinderachtig hahaha, dat mensen dat serieus doen. Ik ben ook allesbehalve jaloers, en vind het toch niet mooi. Toch niks raars aan?
Hahaha ja echt Heb ook niet eens gereageerd Ja ik snap het nooit dat je iets gewoon niet mooi mag vinden....smaken verschillen toch? We zijn zat vrouwen die ik ontzettend mooi vindt....en ja daar kan ik wel jaloers op zijn hahahaahahah
Proest.... Humor. Ook ik vind haar meloenen niets, maar jaloers? Hell no. Moet eerlijk zeggen dat mijn eerste reactie was: 'alweer een Barbie-serie?' maar ongetwijfeld zal ik er wel weer voor gaan zitten. Lekker hersenloze TV.
Gut, blijkbaar heb ik iets schunnigs getypt aangezien m'n bericht eerst goedgekeurd moet worden. Hmmm, ik noemde het humor dat Lov een PB heeft gehad, moest er even van proesten. Ook ik vind haar borsten niets (ik noemde ze net meloenen, maar ook daar zal het vast niet aan gelegen hebben ), maar jaloers ben ik absoluut niet op haar, zou voor geen goud met haar willen ruilen. Mijn eerste reactie was toen ik hoorde dat er weer een serie kwam: 'Alweer? Heb het eigenlijk wel gehad.' Maar ik zal er ongetwijfeld weer naar kijken.
hahahaha mijn po.rno ti.ete. moesten ook goedgekeurd worden Idd alweer maar schijnbaar toch nodig want er gaan er genoeg kijken
ze zijn dus al vertrokken naar gran canaria, maar gaan ze met zn 3e of is de hele familie weer mee? ben wel benieuwd of iemand daar al wat over gelezen heeft
Ohh My God!!! Jaloers, wie is er nu jaloers op een skelet met skippyballen! Dit meen je toch niet serieus hè?? Ik heb hang tieten door m'n 2 zwangerschappen en zou graag een borstvergroting willen.. Maar als ze zo uit komen te zien...Now Way!... Laat ze dan maar lekker hangen.
hahaha nee Barbie is ook niet mijn favoriete persoonlijkheid. Het niveau van RTL 5 vind ik toch zowieso erg laag. En dat een zender zich inlaat met zo'n lelijk opgemaakt skelet met skippyballen vind ik erg laag. Haar uitspraak in de Telegraaf was ooit toen ze zwanger was: "Als ik wist dat het een jongen zou worden, zou ik strontchagarijnig zijn." ik heb de foto's gezien dat ze op reis gaan. Kind in een té lelijke roze buggy met haar eigen foei-lelijke roze koffertje, een gatverdamme eigen lelijke barbie bikini of tankini. En het is nu al bekend dat ze bij het zwembad gigantische ruzie hebben gemaakt. Ik zag Angelina ook een keer hangend in de kinderstoel 'loungen', kind kon niet eens dr eigen snoepje pakken omdat ze lag te hangen in dat ding. Té zielig gewoon! En dan gelooft ze ook nog ns in God? Nee die komt er bij mij niet in. Als ze werkelijk in God geloofd dan zou ze eerst dat vloeken af moeten leren, pas dan kan ik een optie nemen dat ik haar misschien ooit nog ns mogelijk ga geloven.