hallo, Ik heb aan de rechterkant helemaal bovenin vlak onder de borst het gevoel of er honderden naaldjes in me wordt gestoken en het is de heledag door. en soms voelt het daar ook heel dof aan of gevoelloos. wat zou het kunnen zijn. volgens mij is hier ook een topic over maar ik kan het niet vinden. weet iemand de link van die topic.
Ik heb een paar weken geleden daar ook een heel pijnlijke plek gehad. Alleen was het niet constant, het kwam echt opeens opzetten en voelde dan alsof iemand met een tang zat te knijpen ofzo. Ben bij de huisarts geweest en die vond het heel normaal; er komen organen in de verdrukking door de groeiende baarmoeder. Het is trouwens nu ook weer een stuk minder. Succes!
Ik snap wat je bedoeld.... Bij mij zit het net onder mn rechterborst, tis meer een gevoel van binnenuit. Heb het alleen als ik op een bepaalde manier lig. Misschien oprekking van je banden oid? Gordelroos is het bij mij in ieder geval niet. Of inderdaad een beetje verdrukking van organen.
Dank jullie wel voor de antwoorden. Ik heb de verlosk. gebeld het kan ook te maken hebben met het oprekken van de huid.
Nu je het zegt, zo'n gevoel kan het inderdaad wel zijn. Vind het niet pijnlijk trouwens, meer irritant.