16 weken en beetje bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wendyy, 7 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    hallo meiden
    ik ben 16 weken zwanger ne
    ik heb sinds vandaag een beetje bloed verlies
    ook heb ik een zware druk op mijn boven been ( weet niet of het er wat mee te maken heeft )
    heb niet veel bloedverlies maar ben toch wel een beetje bang het is zeg maar bloed met water gemengt zo'n kleur heeft het heeft er iemand van jullie dat ook gehad

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik heb het niet gehad maar ik zou wel de vlk bellen. Sterkte, hopelijk is het iets onschuldigs.

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    de boel is nu beter doorbloed van binnen,je kan spontaan wat vloeien of bijv na sex.....ik zou even de verloskundige bellen idd ook wat betreft je been...succes!

4. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Het blijkt wel vaker voor te komen maar gewoon even je VK bellen!

Succes!

5. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    hallo meiden bedankt voor jullie reactie ik heb nu geen bloedverlies meer

heb nu wel een raar gevoel en af en toe veel steken ik wacht het nog wel even af als ik weer bloedverlies krijg dan ga ik wel de vk bellen dank jullie wel

6. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hee meid!

Had gisteren de vrouw van moeders voor moeders op bezoek, die zei dat sommige vrouwen elke 4 weken wel een klein beetje bloed kunnen verliezen, ten tijde van de 'normale' menstruatie.
    Ik ben veel korter zwanger, maar had vorige week ook zo'n beetje bloedverlies, maar er is niets aan de hand!
    En je mag inderdaad altijd je VK even bellen als je vragen hebt, hebben ze tegen mij gezegd.
    Geniet lekker van je zwangerschap!

7. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    hallo Yvette1983
    ja dat klopt dan kan natuurlijk ook he als je eingelijk ongetseld moet worden
    ik had toen ik net zwanger was tot 7weken bloedverlies maar bleek toch niks aan de hand te zijn en naar de eerste echo van 7 weken heb ik ook geen bloed meer gehad sinds gister avond
    maar het is nu ook niet meer terug gekomen dus ik denk dat ik me druk maak om niets maar ja het is ook allemaal wel eng he en allemaal zo nieuw heb veel steken in buik maar ja misschien komt dat ook wel om dat ik er nu zoveel op let nou ja als er weer wat is bel ik de vk haha
    dank je wel

Deel Deze Pagina