met bilplooien...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sjmmie, 21 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ..... mijn kindje heeft praktisch alle bilplooien en dat zijn er nog al wat hihi, gelijk even lang, maar nu vraag ik me af kijken ze ook naar de diepte van de plooien?

ze is (door mijn onzekerheid) al eens extra door een fysio gekeken en door een huisarts, alleen let ik nu weer erg op de diepte (ik maak mezelf nogal makkelijk onzeker)

2. Tink

Tink Niet meer actief

Ze kijken voor zover ik weet of links en rechts gelijk zijn.
    Als dat niet zo is word je doorgestuurd (via de huisarts) voor een foto of een echo van de heupjes. Dat hoeft nog niet te betekenen dat er werkelijk iets aan de hand is trouwens.

Hier zijn er 2 van de 4 doorgestuurd, beide loos alarm.

3. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier een enorm verschil in plooien. Ook doorgestuurd voor een echo en loos alarm. Het verschil blijft nu nog steeds en vraag de arts ook steeds voor controle. Beter een keer teveel gekeken, dan te weinig...

4. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is ook zo, wel geruststellend dat je vaker hoort dat het loos alarm is.

5. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hier ook en ook loos alarm!

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Nooit van gehoord! Wat betekend dat? Dat de heupjes ongelijk zijn? Julia is in Duitsland toen gewoon meteen ge'echod (is daar standaard), maar ik heb nog nooit gehoord van bilplooi staren :D

7. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bilplooien...? Ik heb echt geen idee, maar wat kunnen ze daar aan aflezen?

8. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    gentle, dat kan een obsessie worden voor mij :(, dat heb ik ook met haar hoofdje hoor, ze had een lichte voorkeurshouding, en soms (als ik zelf niet goed heb geslapen of niet lekker in mijn vel zit) dan ga ik erg opletten of het met mijn kinderen allemaal wel goed gaat en dan vergroten dat soort dingen in mijn hoofd erg uit (ben ook wat hypochondrisch dus doe het ook naar mezelf, alleen als de kinderen zo klein zijn ben ik ook gauw bang dat er wat mis is, gelukkig wordt ik hier dan weer gerustgesteld:)) ook wel bij de dokter hoor, maar vaak benik dan thuis en kan ik al weer gaan twijfelen...;)

9. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Mijn zoontje had ook ongelijke bilplooien en daarbij heb ik zelf heupdysplasie gahad, maar gelukkig niks aan het handje..

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Mijn dochtertje had ook ongelijke bilplooi, plus dat haar ene been langer was als haar andere. Zelf heb ik zwaar heupdysplasie als baby gehad. Met de echo had ze prachtige heupen. Later is het ook allemaal bijgetrokken.

11. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    allemaal fijne berichten! bedankt voor de reacties, heb het zo wat los kunnen laten dank jullie!

Deel Deze Pagina