Ik heb t ledikantje van mn 10 maanden oude dochter geschilderd met metallic-acrylverf, een tijd geleden hoor! En dat zat nu op haar mond! Zie ik aan de binnenkant van t ledikantje aan de bovenkant (ze kan erin staan) allemaal knaagsporen. Heeft iemand dat ook gehad met haar kindje en wat heb je er aan gedaan? kan het kwaad? Groetjes van mij
Hier ook gehad op die leefijd ik vond het zelf niet prettig en het lijkt mij ongezond!! Hier toen een paar weken in het campingbedje gelegd daarna was het over!!
Emiel heeft het ook een tijdje gedaan op die leeftijd. Er staan allemaal "strepen" van zijn knaagsessies in het ledikantje. Ook moest de box er op een gegeven moment aan geloven. Gelukkig is dat materiaal wat harder. Het was bij hem een fase en was na een tijdje weer over. En nu ..... Ymke doet precies hetzelfde. Loopt met haar mondje open en de tandjes in de boxrand langs de rand van de box. Een vreemd gezicht, lijkt me ook niet prettig maar volgens mij heeft ze last van tandjes en kan ze daarmee de jeuk de baas. Ook is Ymke nu aan het bedje aan het knagen. Dit staat net andersom dan bij Emiel dus nu aan twee kanten knaagsporen.
Dank meiden, heb via internet kindveilig webshop een kribbebijter (geinig woord trouwens) gekocht. Binnen 5 werkdagen in huis...