Hoe hoog is jullie hcg bij 5 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Spikkeltje, 23 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Jaaaaaaa ik ben zwanger van onze eerste ICSI!!!!!! Op 3 mei had ik de eicelpunctie en op 5 mei de terugplaatsing, het was een goede blastocyst zeiden ze in Gent. Al op 13 dagen na Pregnyl (dus 6 dagen na tp) testte ik positief en de testjes zijn steeds verder opgelopen. Vandaag was de officiële test in Gent en ja hoor, hartstikke zwanger! Ze zei dat mijn hcg-waarde "prima in orde" was, deze was 1817.

Het is vandaag 15 dagen na de terugplaatsing, dus officieel heb ik de blasto pas 15 dagen aan boord, maar voor je zwangerschapsberekening krijg je natuurlijk altijd de twee weken na het begin van je menstruatie erbij. Dat is bij 18 april, dus ik ben dan 5 weken en 1 dag zwanger. Hoe hoog was jullie hcg toen ongeveer?

2. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn!!! Over HCG waardes weet ik alleen niet zo veel...hqhqhq

3. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Aller eerst gefeliciteerd!
    Hier in het UMC Utrecht wordt er niet standaard op hcg geprikt.
    zelf ook dmv icsi zwanger geraakt maar nooit op hcg geprikt dus geen idee 😉

4. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Je hcg is zeker prima! Gefeliciteerd!

5. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Dan mag je wel vroeg langskomen! Ik mag aankomende vrijdag pas, op 7 weken, en heb nu alleen mijn huis tuin en keuken testjes nog maar. Die geven geen cijfers.

6. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Is super hoor. Ik heb een dag later, 4 mei dus een tp gehad van een morula, en 15 dagen na tp was mijn hcg 1690! Dus erg vergelijkbaar. Bij mijn zoontje was het 16 dagen na tp 1970. Ik denk dat ze je met de helft ook nog van harte hadden gefeliciteerd!!!

7. aqua

aqua Lid

3 jun 2012
    77
    0
    0
    gastouder
    soest
    Sorry dat ik zomaar binnen val maar ik heb ook een vraagje over hcg waarden ik ben net 8 weken zwanger enn waarden zijn 32650 is dit niet veel? volgens mijn huisarts wel. Ik heb er zelf geen verstand van en kan pas vrijdag terecht bij de vk. Heeft iemand hier verstand van?

8. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @aqua lijkt mij gewoon een waarde die bij die termijn kan horen hoor. Kijk ook maar eens naar de volgende tabel: HCG-waarden

@

Deel Deze Pagina