Ik ga in augustus trouwen , maar.........ik bijt nogal nagels. Niet een beetje, zoals sommigen maar echt al heel mijn leven. Zeg dat ik de helft van een normale nagel heb. Nu ben ik, omdat wij niet zo ruim bij kas zitten, zelf begonnen met bij mijzelf acrylnagels zetten sinds ongeveer een half jaar. De eerste keer zag het er niet uit, langzamerhand werd het beter. ik gebruik desinfectiemiddel en wil even zeggen dat ik in dit topic niet uit ben op nagelstylistes die zeggen dat het je het niet zelf kan doen ivm infectiegevaar. Ik begrijp dat allemaal, maar dit is niet het doel van mijn topic. Ik wil jullie vragen of de nagels, zoals ze eruit zien op de foto, ofjullie dat een beetje acceptabel vinden. Kan ik hiermee op mijn eigen bruiloft verschijnen zeg maar? of moet ik alsnog naar een nagelsalon (wil ik eigenlijk niet ivm de kosten maar ook heb ik al heel vaak gehad dat het echt niet zo mooi was..) Wat vinden jullie? (vind t wel een beetje eng om te laten zien )
ahum bij mijn ringvinger kun je iets door de cover acryl kijken......(schaam schaam) dank je wel. ik gebruik nu cover acryl om het roze ietsje (nou ja, nogal een stuk) langer te maken ivm mijn afgekloven stompjes... kan wel zo? (beter dan dit kan ik het echt niet haha)
Vind dat je dat knap gedaan hebt bij jezelf! Ben wel van mening dat als je naar een nagelstyliste gaan dat het waarschijnlijk mooier zal zijn, maar dat is natuurlijk ook niet zo raar. Denk dat je hier best mee op je eigen bruiloft kunt verschijnen!
pfff........weet je bij sommigen nagelsalons hielden ze gewoon mijn eigen nagelbed aan, had ik nog korte stompjes met een groot wit stuk eraan......ik vond t niet mooi en het was best heel duur. Bij mezelf leek het ook nergens op hoor de eerste keren, t liet ook snel los. Nu gaat het steeds beter.Maar omdat ik het nagelbijten niet kan laten en ik echt niet met die stompjes wil trouwen ben ik een tijdje geleden hiermee begonnen.T kost veel tijd,maar het gaat steeds sneller. Je hele pc kamer zit wel onder de poeder haha Maar ik was er wel onzeker over... vandaar mijn topic.
ik vind het ook wel mooi, maar denk dat een nagelstyliste het toch wel mooier doet. (mits het een goede is natuurlijk) ziet er inderdaad niet uit alsof je nagels bijt ofzo. Maar je hebt nog wel genoeg tijd om te oefenen !!!
Ik vind ze prachtig! Ik zou zo zeker op mijn bruiloft durven verschijnen hoor! En tegen die tijd heb je nog meer ervaring!
Ik vind dat je nagels er heel netjes uitzien. Dus ja, je kan hier gerust mee op je trouw verschijnen! En iemand professioneel zal het misschien nog beter doen maar als je daar geen geld wil / kan insteken, hoeft dat ook helemaal niet!
Maar meid, vergeet je niet dat als je zwanger je bruiloft ingaat dat je nagels misschien je acryl nagels minder goed pakken. Daar moet je wel opletten he
Het ging er mij om dat ik zeg maar niet voor jan **** sta.....dat het heel gek lijkt ofzo. Gelukkig zijn jullie wel positief, bedankt! ikdus, ben jij nagelstyliste? Ik wist dat niet als je zwanger bent, de acryl minder goed kan hechten. Maar ik heb nu nog niet zo'n hoop hoor dat ik snel zwanger raak, pfff. Maar laat ik daar nu niet over uitwijden.
Nee, ben geen nagelstyliste, maar heb er wel veel over gelezen ! Maar volgens mij verschilt dat ook maar weer net per persoon natuurlijk hoe het hecht. Ik hoop dat je zwanger het huwelijk in mag gaan, duim voor je meid. Een huwelijk met een mooi zwanger buikkie en mooie nagels !
nou ik heb er niet veel verstand van maar ik vind het keurig staan hoor. zou me er zeker niet voor schamen! ziet er netjes uit!
ja hoor, ik vind ze erg mooi! heb zelf ook een tijd laten doen, en dat zag er minder goed uit dan bij jou, maar mocht er wel 45 euro voor betalen..
Ik vind ze er goed uitzien hoor, je staat niet voor jan dokus....wel lijkt het of ze wat aan de dikke kant zijn...mischien kan je daar nog wat op oefenen?