Hoi, Ik heb even een vraagje. Mijn dochter heeft een flinke bos eigenwijze krullen,en weet niet zo goed wat ik er in kan smeren? Ik gebruik de Zwitsal baby shampoo en verder niks.Gebruiken jullie ook alleen baby shampoo?Ik vind dat haar haren er behoorlijk op stro van gaan lijken,maar mag je wel een andere shampoo gebruiken? Je hebt natuurlijk allerlei spul voor krulhaar maar mag dat bij een dreumes van 1,5 jaar?
hier ook een krullenbol ik doe er altijd een beetje perfect krul in van andrelon dan is het niet zo "suikerspin" haha en shampoo heb ik gewoon zwitsal
Ik gebruik af en toe wel eens conditioner hoor van mezelf alleen zien dat het niet in de oogjes komt. En ik gebruik goedemorgen haarlotion voor als het alle kanten opstaat, ik heb dat in een spuitflessen gedaan is makkelijker om te verdelen.
hier het zelfede voor mijn dochter(en mezelf) het gaat niet meer zo pluizen en is lekker zacht en goed door te kammen met een grove kam. mijn dochter begint spontaan te gillen als papa de krullencreme vergeet.....
Ik had laatst eenzelfde topic geopend. Ik gebruik anti-klit shampoo van Zwitsal, dat scheelt wel! Is het wat minder pluizig en droog. Ik wil ook nog anti-klit spray ofzo halen van Andrelon. Ik heb ook weleens mijn eigen conditioner in haar haar gedaan, maar ze heeft al zo'n hekel aan haren wassen dus dat doe ik liever niet want als dat in haar ogen komt is het drama nog groter. En ik borstel het alleen als het nat is, voor de rest 1 keer per dag kammen met een grove kam.
Hier nog een krullebol. Wij gebruiken zwitsal shampoo en daarna doe ik er curl candy in van lóreal. Ideaal! Als ze dan uit bed komt beetje natmaken en het zit weer goed.
Je hebt ook conditioner of anti-klit dat je niet uit hoeft te spoelen. Overigens kan je ook een heel klein beetje conditioner dat je formeel wel uit moet spoelen in het haar wrijven. Juist met krulhaar is dat goed omdat het vaak droog is. Verder niet te veel kammen, zeker als je conditioner hebt gebruikt, is een beetje doorkammen met je handen meer dan genoeg! Stijl haar ziet er niet uit als je het niet kamt, krulhaar wordt er alleen maar mooier van ...
Allemaal bedankt voor de tips.Ben dus niet de enige met zo'n heerlijke krullenbol. Zelf heb ik stijl haar,wij allemaal in onze familie,dus heb er weinig ervaring mee. Ga echt jullie adviezen gebruiken want nu ziet ze er soms zow verwilderd uit .