Nutramigen en krampen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaenMini, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik heb al een topic geopend over Nutramigen, en nu nog eentje omdat mijn dochtertje sinds ze Nutramigen heeft toch wat meer krampjes heeft, is dat normaal of betekend het dat ze niet goed reageert op de voeding?

Tegen de verwachting in drinkt ze het prima, en de eerste dag gewoon goed gedronken ( wel veel grotere flessen dan normaal) en de tweede dag heeft ze gedronken alsof ze nog nooit gedronken had. En de derde dag heeft ze normaal gedronken en nu zitten we op de vierde dag. Ze drinkt gewoon goed maar ze heeft dus veel krampjes 's avonds, terwijl ze dat nooit had. Heeft dat te maken met het wisselen van de voeding? Ze poept wel elke dag, dat is echt groen en soms dun.

Dus zou graag wat ervaringen horen van andere moeders die Nutramigen gegeven hebben of geven.

2. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Kan door het wisselen van voeding komen. Moeten de darmpjes aan wennen. Kijk het even aan en als het langer dan 2 weken duurt contact opnemen met de KA

Succes!

3. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Dankje voor je reactie! het is nu pas de 4de dag, maar ik hou het zeker in de gaten.

Deel Deze Pagina