Ik wil zo weer eens iets anders maken dan de standaard 'ham kaas' tosti. Hoe maken jullie hem altijd?
Mijn man maakt hem naargelang er ingredienten liggen. Meestal is er wel kaas, maar als er salami of boterhamworst bij ligt dan gaat dat vaak met een plakje kaas op de tosti. Ik walg eerlijk gezegd bij de gedachte, maar de kindjes zijn er razend op.
Ik eet alle variaties! Sommigen vinden het niet lekker haha.. Salami / kaas, Salami / ham / kaas Zelfs boterhamworst met kaas is lekker! (vind ik dan haha) Mozzerella, pesto, tomaat En dan met de bovenste drie vind ik het altijd lekker om er een laagje soort kruidenboter op te doen.. Ik weet niet hoe het heet.. Het is wit, met kruiden er door heen... Wees lekker creatief!
kipfilet met ketchup is ergg lekker kaas met salami is erg lekker kaas met curry is erg lekker.. ragout er tussen das pas lekker
Pesto en mozzarella vind ik erg lekker. Of gewone kaas, tomaat, spek of salami. Beetje sambal erop als je van pittig houdt.
ik ben altijd heel eenvoudig namelijk alleen kaas soms geitenkaas. maar wel altijd met roomboter. vaak in de tosti ijzer maar soms ook gewoon in de koekenpan.
Oh ik lees hier dat mensen er sambal bij doen, dat klinkt lekker. Dat ga ik binnenkort ook een keertje doen. Ik doe als variatie wel eens salami ipv ham. Is ook erg lekker. Kipfilet trouwens ook. Ik las in een ander topic iemand die er ei op deed, wil ik ook wel een keer proberen.
Brie!! (ik maak altijd tosti's zonder vlees) Of mozzarella met pesto inderdaad. Je kunt er bij allebei ook tomaat tussen doen, maar dat vind ik altijd zo'n geklieder worden, hahaha
beetje curry op een witte boterham smeren, beetje mayo ook erop en dat ook uitsmeren, uitjes en tomaatje en dan een plakje kaas goed bakken anders is het meest rauw.. maar wel heerlijk
met kaas, zongedroogde tomaten en chorizo! hmmmm!!! ook lekker: philadelphie light pesto erop, en knoflookteentje erover wrijven en dan in tosti ijzer. ook erg lekker en mager!
hier ook met kipfilet of sambal erop Vriendlief doet er ook vaak knoflook tussen of hij besmeert de kaas eerst met tartaarsaus.
Hmmm ik zie hier echt lekkere dingen voorbij komen. Ik heb niet echt zo'n tosti-ijzer, maar meer een grilijzer die ik dicht kan klappen. Hier maak ik ook tosti's op en wat ik vaak doe ik een wit pistoletje (van die dingen die je nog moet afbakken). Open snijden en dan pesto smeren. Dan parmezaanse kaas (kunt ook gewone kaas nemen hoor), gerookte ham (coburger/parma) en dunne plakjes tomaat. De twee helften op elkaar en tussen de grill, grill dichtklappen en dan goed aandrukken en natuurlijk warm laten worden. Krijg je een heerlijk broodje (hmmm).
Geitenkaas-honing-pijnboompitjes Gehakt rullen en lekker pittig maken met sambal peper en zout. Dan tussen wit brood met een plakje kaas. Vlam-tosti heet dat.