met clomid altijd op dezelfde dag eisprong ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gabbel, 7 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    nou de vraag spreek al voorzicht.
    heb je met clomid altijd op dezelfde dag je eisprong?
    ik zit nu in de 2de ronde met clomid en bij de vorige ronde had ik op dag 16 me eisprong, heb hem duidelijk gevoeld en de gyn heeft het ook bevestigt!
    ik heb nu voor 3 maanden clomid gekregen van de gyn en hoef niet meer op controle, mocht ik nu na die 3 maanden nog steeds niet zwanger zijn moet ik weer een nieuwe afspraak maken!

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mijn ei was de eerste keer op dag 21, de tweede keer op dag 17 en de derde keer...waarschijnlijk op dag 15. Bij mij dus niet ;)

3. Niet meer actief

mijn ei was de eerste ronde al op dag 9, de tweede ronde op dag 19 en de derde ronde op dag 18. Dus bij mij ook niet!

succes!

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Normaal gesproken niet hoor meid. Net als wanneer het 'puur natuur' gaat zonder ondersteuning van de medicatie komt je ei niet altijd op dezelfde dag. Het ligt er maar net aan hoeveel zin je ei heeft om te groeien.

Succes!
    Josien

5. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    dank jullie wel voor jullie antw :D
    dus ik heb gelukkig nog hoop want, me vriend is aankomend weekend het hele weekend weg en dan zou dag 16 op een zaterdag vallen!
    maar we klussen zoieso om de dag ;) alleen van het weekend dan niet :(

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik denk dat het inderdaad verschilt maar ik had hem wel of op dag 16 of op dag 17. Suc6

7. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik had em meestal op dag 24 25 of 16. Deze ronde zonder clomid (ff pauze) had ik toch een eisprong op dag 13.

8. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Ik had mijn eisprong ook op verschillende dagen, weet niet meer precies wanneer :D

Deel Deze Pagina