begonnen met clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Yolandake, 9 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolandake

    Yolandake Actief lid

    29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    hoi ik heb mijn 1ste week erop zitten met clomid. heb er niet zo veel last van gehad. ik had alleen wat humeur wisselingen. zijn er nog dames die nu voor de 1ste keer zijn begonnen met clomid.
     
  2. Niet meer actief

    veel succes meid
    hopelijk slaat het goed aan ;)
     
  3. Bloemie

    Bloemie Bekend lid

    7 jul 2006
    666
    0
    0
    Hoi,

    Ik zit ook in mijn eerste ronde...

    Ben nu op cyclusdag 31... Er is bloed geprikt op dag 24. De gyn. neemt contact met mij op, op 25 juli. Uitslag van het bloed durf ik niet eerder te vragen en te testen al helemaal niet! :oops: Steek liever mijn k*p in het zand. :)

    Hoe verloopt het nu bij jou? Ik merk dat de behandelingen nogal uit een lopen hier.

    O, ja....mijn stemming veranderd ook wel, maar over het algemeen voel ik mij een stuk beter dan zonder de medicijnen. Misschien zit dat wel tussen mijn oren...ik voel me gewoon meer vrouw. ( en ik weet niet eens of er een eisprong is geweest )

    Groetjes Bloemie
     
  4. kim10

    kim10 Lid

    10 jul 2007
    12
    0
    0
    Hoi

    Ik ben ook in mijn eerste ronde Clomid!
    Gelukkig ook weinig last van gehad tot nu toe.
    Ben nu op dag 11 en morgen een FM, spannend!
     
  5. Ally

    Ally Fanatiek lid

    22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Hallo ,
    ik zit ook in de eerste ronde clomid en moet morgen ook voor een echo.
    Vindt het wel spannend [-o< ,nou maar hopen dat er een eisprong is.
    En klussen en hopelijk zijn we allemaal snel zwanger.

    Ally ;)
     
  6. Yolandake

    Yolandake Actief lid

    29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    hey meiden, ik merk dat jullie allemaal naar de gyn moeten voor verder onderzoek. bij mij is mijn eisprong op tijd maar ik moet dat gewoon nemen de clomid en afwachten . ik heb al gevraagd of ik op onderzoek moet komen maar mijn gyn zegt dat dat niet nodig is omdat alles normaal loopt in mijn lichaam. hij zegt dat ik de clomid moet nemen om het zwanger worden een zetje te gevn. ik heb juist mijn 1st kuur erop zitten en moet op dag 12 14 16 klussen. ik zit nu op dag 9
     
  7. Ally

    Ally Fanatiek lid

    22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    @Yolanda ,mss heeft de gyn /of hij weet dat je snel,zwanger wordt.

    Bij mij wilde ze kijken of ij wel een eisprong krijg,vandaag een echo gehad en 2 eitjes.
    En klussen en vrojdag weer een echo ,dat doen ze alleen 2 cyclussen en dan 4 mnd proberen ,maar ik hoop dat ik gelijk zwanger wordt. [-o<
    En jullie ook natuurlijk.

    Ally

    All
     
  8. kim10

    kim10 Lid

    10 jul 2007
    12
    0
    0
    Hellaas bij mij niets, volgende maand naar 100mg
     
  9. Yolandake

    Yolandake Actief lid

    29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    ik kan bijna beginnen klussen. ik heb niet veel neven werkingen gehad met clomid. alleen een beetje depri en veel afscheiding, het loopt er zo uit precies alsof ik in mùijn broek plas( sorry ).
     
  10. Ally

    Ally Fanatiek lid

    22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Ik heb juist helemaal geen afscheiding,heb dat juist wel na mijn ongi #-o
     
  11. dechie

    dechie Lid

    16 apr 2007
    22
    0
    0
    Kinderleidster
    Lelystad
    Hoi!
    Ik ben ook voor het eerst aan clomid. Zit nu op dag zeven van mn cyclus en heb vanavond mn laatste pilletje genomen. IK merk niet echt veel nog maar hoop dat t snel raak is. Flink klussen deze maand en dan maar afwachten.

    Groetjes Marielle
     
  12. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    Hoi

    Ik ga van de week hopelijk mijn eerste ronde in. Ik zit op mijn menstruatie te wachten na een kuurtje provera.

    Groetjes
    Tinkerbel
     
  13. Kit

    Kit Fanatiek lid

    10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Hallo,

    Ook ik zit in de eerste ronde clomid. Zit nu op mijn 15e cyclusdag.
    Aanstaande vrijdag naar het ziekenhuis om bloed te prikken, kijken of ik een eisprong heb gehad.. Spannend!

    Niemand die ook metformine slikt, naast de clomid?
     
  14. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Ik begin as vrijdag met mijn eerste rond Clomid 50. Vandaag ongesteld geworden met Primolut. Spannend vind ik het hoor! Hoop dat het bij ons allemaal goed z'n werk doet en dat we snel zwanger zijn! Succes meiden!
     
  15. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik ben deze maand ook begonnen met clomid 50 mg

    ik moet a.s. vrijdag terug voor een echo.. spannend hoor!

    ik heb alleen bijwerking en dat is dat is super super moe ben .. echt ongelofelijk! maar dat nemen we voor lief he ;)
     
  16. patje20

    patje20 Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Emmeloord
    zo dat zijn veel dames die zijn begonnen of gaan beginnen met clomid. helaas voor mij ben ik al een "ervaren" gebruikster, heb er al 10 ronden op zitten, waarvan 9 met 50 mg. meiden ik wens jullie heel veel succes ennuh dr is ook een heel leuk topic t heet eerste ronde clomid! daar zitten er nog meer..

    Groetjes,

    patje
     
  17. stef82

    stef82 Actief lid

    6 nov 2006
    298
    0
    0
    hallo,

    Ik ga als het goed is as woensdag beginnen met primolut en dan aan de eerste ronde clomid.. heb net een laproscopie achter de rug en dat zag er allemaal goed uit! ik kan niet wachten tot ik zwqnger ben! wat lijkt me dat super gaaf!

    Hoop dat we elkaar een beetjke kunnen blijven volgen zou namelijk leuk zijn!

    xx
     
  18. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    hoi even een vraagje.
    dat topic van meerdere clomid gebruikers waar kan ik dat vinden ? heb zover gezocht niet gevonden ..

    groetjes sandra
     

Deel Deze Pagina