met de 20 weken echo een meisje en 30 weken ineens een jongen!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door chrisjuns, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddana

Ddana Actief lid

27 okt 2012
    181
    0
    0
    Den Haag
    OMG! dat is wel even schakelen ja!

Ik had met de pretecho van 16 weken ook de uitspraak "Duidelijk een meisje" maar dat is dan dus eigenlijk net zo duidelijk als de weersvoorspelling... nog maar even rustig aan met roze shoppen dus ;)

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    De echoscopiste van de 20w echo zei heel duidelijk dat je bij een meisje nooit 100% zekerheid kan geven. En idd bij de jongens was het echt onmiskenbaar maar bij de meisjes is het toch anders...

Hier met 25w bevestiging gehad. Maar goed we hebben geen roze kamer en kleren voor zowel hij als zij :)

3. Babbona

Babbona Actief lid

20 mrt 2013
    488
    0
    16
    Hier al 4x bevestigd dat het een meisje wordt, bij de 2de bevestiging zei de echoscopiste dat ze haar schoen zou opeten als het geen meisje wordt hahaha. Ik hou haar daar aan :p! Hier wel een roze kamer...
    Maar ik zou idd behoorlijk schrikken als het toch een jongetje wordt!

4. MusPoes

MusPoes Actief lid

17 feb 2013
    381
    0
    0
    Zuid-Holland
    HA dat had ik ook! :p:(
    Bij de 20 weken echo te horen gekregen dat we een meisje zouden krijgen en vervolgens bij 26 weken voor een pret 3D echo bleek het toch echt een jongen te zijn! Ik wist niet zo goed wat ik ermee aan moest in het begin en natuurlijk ook wel traantjes gelaten bij het uitruimen van de kast vol roze kleertjes maar na twee weken was ik er alweer aan gewend :)
    Bij de vk aangegeven dat er een fout gemaakt was en die heeft het terug gekoppeld naar het echobureau. Daar hebben ze de fout erkend en bij de groei-echo nog extra gekeken naar het geslacht ;)
    Gebeurt dus vaker. Heb het liever nu/toen als bij de geboorte moet ik zeggen. ;) Al is het nu toch een meisje hebben we in ieder geval een naam en een paar kleertjes haha!

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Klopt. Als ze zeggen dat het een jongen is dan klopt dag bijna altijd. Er is een uitsteeksel te zien dus overduidelijk. (In enkele geval is het de navelstreng)
    Een pottyshot van een jongrn word nogal eens aangezien als dat van een meisje. Als een piemeltje omhoog staat dan zie je dat niet uitsteken op een pottyshot. Balzak word dan vaak gezien als opgezwollen clitoris.3 streepjes zie je ook bij een balzak van een jongetje. Zijkant, midden en zijkant van balzak.

Collega zou een dochtertje krijgen. Alles was roze. Kleding, kamertje, wandelwagen. Geslacht is 3x na gekeken en bij alle 3 zou het echt 100% een meisje worden.

Grote schrik en een flinke huilbui toen de gyn hun feliciteerde met hun zoon...

Ik zou ook een meisje krijgen maar bij mijn 20 weken echo hebben ze het ges.acht van alle kanten bekeken. Niet alleen een pottyshot maar ook van de zijkant. Zo kon ze zien of er evt een piemeltje omhoog stak

6. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hier ook 5x gehoord een meisje te krijgen (met 16, 18, 20, 28 en 30 weken)
    En echt ALLES is roze!

En krijg toch de zenuwen dan na sommige verhalen hier :D

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Bij mij is het 4x bevestigd dat het een meisje zou worden en toch was ik bang dat er ineens een jongetje uit zou komen...
    Toen ze geboren werd, vertelde de vlos dat het een meisje was. Ik heb het eerst even zelf gecheckt:)

8. Weegbree

Weegbree Fanatiek lid

18 jun 2012
    2.560
    0
    36
    Noord-Holland
    vrienden van ons hebben het ook gehad.
    flink omschakelen!

9. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Dat hoor je toch nog best vaak he, dat het eerst een meisje zou zijn en later een jongetje blijkt.. Lijkt me idd even schakelen zeg!

Andersom hoor je het dan weer bijna niet, als je eenmaal een piemeltje ziet, gaat die niet meer weg :p

10. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Het gebeurd idd echt! Een bekende van mij was zwanger van een zoon. Nog drie keer bevestigd bij andere bureau's.. En toch echt bevallen van een dochter!! En iemand hier uit de buurt kreeg BEIDE zwangerschappen te horen dat er een dochter op komst was.. Alles roze gekocht.. En twee keer kwam er een zoon!

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik heb 1 keer gehoord van een stel dat een tweeling verwachtte: een jongen en een meisje zouden het zijn. Maar er kwamen toch mooi 2 meisjes uit!

Deel Deze Pagina