Qua veiligheid en criminaliteit lijkt me dat Slovenie en Hongarije ongeveer hetzelfde zijn. Als je met een gerust hart naar Hongarije gaat kan je ook gewoon met een gerust hart door Slovenie rijden. Gewoon goed opletten als je gaat stoppen op een tankstation of rustplaats.Auto afsluiten en op je handtas letten. Volgens mij is het hier in Spanje op de autobaan ernstiger gesteld met de veiligheid, hier worden dagelijks honderden toeristen overvallen op tankstations met zogenaamde ¨lekke banden truc¨.
Oh.. dat ken ik niet.. wij zitten een stuk noordelijker.. vlakbij Tapolca (net boven het balatonmeer) En die wegen hou je van me tegoed, ik slaap namelijk altijd lekker in de auto dus dat zou ik aan mijn man moeten vragen
ik heb in slovenie gewoond en vond het er heerlijk rijden! wel redelijk wat tolwegen overal, maar die zijn wel lekker rustig!! het is ook niet cht een arm land ofzoiets hoor, niet net zoals wanneer je naar servie, roemenie etc gaat..
Ik zal aan mijn grote vriend de enge Tsjetsjeen even vragen of ie je wil opwachten. Nederlandse auto zei je?
Haha, ben ook 2 keer in Slovenië op vakantie geweest en al vaker doorheen gereden, niks engs aan hoor! Prima land, vriendelijke mensen en gewoon open grenzen, zit niemand meer aan de grens hoor, je rijdt er zo in! Geen soldaten in de bosjes ofzo