Mijn zusje heeft een eigen winkel in cadeau artikelen. Daaronder vallen dus ook kraamcadeautjes. Nu heeft zij dus een actie dat als je je geboortekaartje opstuurt dat je dan een geboortemand kan winnen vol met leuke artikelen voor de kleine. Omdat ze zoveel geboortekaartjes binnen krijgt vind ze het zo sneu om er maar 1 iemand blij te maken. Daarom is ze nu aan het brainstormen of ze niet beter iedereen kan blij maken met bv sokjes of een slabbertje of rompertje met leuke tekst. Nu is de vraag natuurlijk waar zou de meeste vraag na zijn? een setje sokjes in kleur van het geslacht/of sokjes met tekst bv i love mama.....offfffff een slabbertje met leuke tekst of een rompertje...... Wat zouden jullie dus kiezen? Sokjes/slabbertje/rompertje en waarom? (even ter goede orde de geboortekaartjes die bij de winkel binnen komen blijven in bezit van de winkel dus ik sta er verder helemaal buiten, meld het wel even omdat ik zelf ook geboortekaartjes spaar)
slabbetje, daar heb je het langst iets aan, das (als ie leuk is) altijd zichtbaar (reclametechnisch handig), makkelijk omdat je neit hoeft op te letten of het voor een jongen of meisje is, en je kan nooit genoeg slabbers hebben.
Slabbertje. Sokjes, dat is zo persoonlijk, want er zijn bij mij heel veel merken die afzakken. Als je ze niet gebruikt is het zonde. Dingen met een tekst... Ik zou nooit een body met I love mama aandoen bij mijn kind. Slabber dus, daar heb je nooit genoeg van, en past altijd .
Misschien kan ze pakketjes maken waar het alledrie inzit? Dan zijn het wat goedkopere pakketjes en kan ze er dus meer uitdelen?
slabbetje rompertjes met tekst vind ik zo onzinnig aangezien ze onder de kleren zitten. Sokjes zakken vak af etc.... en slabbetje hoeft ook niet per se bij de kleding te passen.
Ook ik zou een rompertje met een leuke test erg leuk vinden! Slabs vindt ik iets moeilijks, de een vindt een met drukknopen makkelijker en de ander een die je moet knuppen en weer een ander heeft er liever een die je over het hoofd aan trekt..
rompertje met tekst is altijd leuk vind ik. ligt er natuurlijk wel aan in welke periode je hem aantrekt. in de winter komt er een truitje over maar de afgelopen dagen heeft mijn uk in romper+broekje doorgebracht en dan zie je de tekst wel degelijk. sokjes is lastig, want geen kind is gelijk en de sokjes die bij de een goed zitten, zakken bij de ander af. slabbetjes heb ik in overvloed gekregen op een kraambeurs, in pakketten, van familie etc. maar ik gebruik dan ook liever hydrofiele doeken ipv slabbetjes - misschien hebben anderen er meer aan.
Ik zou ook voor een slab gaan en dan met een leuke tekst maakt het leuk. En mischien. Iets met de naam van de webshop doen qua tekst
Slab is idd het makkelijkst, want die past elke baby. En ze gaan het langste mee + zijn het meest zichtbaar, dus leuk reclamemateriaal.
ik zou ook voor een slab gaan en dan met logo en tekst van de winkel... maak je meteen leuke reclame... en ze hebben er allemaal wat aan... want ieder kind gebruikt een slabber... nouja bijna ieder kind dan
Bedankt voor jullie reacties meiden hier kan ze zeker wat mee! Zo te lezen kiest dus het meerendeel voor een slabbertje. Zij wou dan eventueel een slab doen met grappige of leuke tekst erop. Maar sommige zeggen hier dat een slab met reklame ook leuk is. Wat zou je dan liever hebben? de reklame slab of de grappige tekst slab?
zou zowiezo wel naam van de webshop erop zetten.. je kan ook een leuke tekst,en dan in t klein eronder de naam van webshop doen. dus naam van shop in lettergrootte 2 ofzo
het is een winkel in een echt pand, en een webshop. Het heeft dezelfde naam uiteraard. Zou het dan de webwinkel link erop moeten of alleen de winkel naam, want de kaartjes komen uit heel nederland en niet iedereen komt in de winkel uit heel nederland natuurlijk maar de webwinkel kan wel iedereen bekijken.
ik zou de webwinkel vermelden.... dan kunnen ze zelf wel het stenen winkel adres vinden mochten ze die willen bezoeken... en een leuke tekst erop is altijd grappig natuurlijk....