en vanuit daar gemakkelijk met tram en of metro naar het centrum? het gaat om a.s. woensdag... wie heeft de gouden tip?
P+R, gaat altijd prima, verschillende opties, rai/olympisch stadion of arena. ik heb ook weleens hier:https://parkingcentrumoosterdok.nl/ Geparkeerd. je kunt ook in bijv. breukelen parkeren en met de trein gaan.
Ligt eraan hoelang je erover wilt doen. Als je de auto in Almere neerzet moet je vervolgens nog 20 min met de sneltrein. Echter kost een retour Almere Amsterdam geloof 20 euro op dus ben je alsnog 40 euro kwijt, kan je net zo goed in Amsterdam parkeren. Dus goed de prijzen van het OV checken.
In Diemen bijvoorbeeld de parkeergarage in Diemen centrum weet het ff niet precies meer maar dat is Max 8,50 voor 24 uur en je pakt vanuit Diemen zo de trein bus en of tram
Kun je niet vanaf je woonplaats met de trein? Dagretour kost nu 17,50. P.P Ik ga daarom woensdag met de trein
Wij rijden altijd Arena binnen, volgen de p+r borden, en halen vervolgens de ov tickets bij de automaat. Binnen 10min staan we vervolgens in het centrum. Ik vind het juist super simpel. Plus dat je tot 5 ov tickets krijgt om naar het centrum te gaan