Heb even zitten terugzoeken in het forum maar kon niets vinden(wel een topic over snelle attracties) Wij gaan volgende week naar Disney en onze jongste is helemaal niet van de snelle attracties en onze oudste een beetje, maar mag niet te hard gaan en niet over de kop. Welke rustige attracties moeten we zeker doen? En Pirates of the Caribean is toch wel een snelle attracties? En Ratatouille, veel kans om misselijk te worden? De ‘Les voyante de Pinnochio’ is wel rustig neem ik aan? We gaan drie dagen en de laste keer is alweer even geleden(5,5 jaar geleden) Alvast erg bedankt voor de reacties!
In Pirates zit een stukje wat sneller gaat, niet de hele rit. Wij vonden Peter Pan heel erg leuk. En in Ratatouille word ik heel erg misselijk, man en kinderen hadden nergens last van, jammer want hij is wel erg leuk. Verder zit je met de meeste attracties wel goed toch? Zolang je de achtbanen vermijdt.
De 3 attracties vond ik alle 3 heel rustig en de eerste 2 zeker de moeite waard. Pirates gaat alleen een stukje sneller als de boot omlaag gaat en ratatouille is zo leuk en mooi! Niemand misselijk geworden. En verder idd peter pan, buzz, spiderman, cars road trip, zoveel attracties die rustig zijn. Ik weet niet of ze in de star tours durven maar die is echt zo leuk. Mijn zoontje is ook niet van het snelle en donkere vooral maar hij vond die heel gaaf!
Oh ja buzz lightyear is ook super leuk. Dochters vonden die na 3x niet zo leuk meer, maar man en ik werden weer even kind .
Bedankt voor je reactie! Ja mijn man gaat wel in de achtbanen en oudste durft alleen als het niet heel hard gaat of over de kop.
Ik ben er nu en mijn zoontje van 3 mag/ kan uiteraard ook nog niet in te heftige attracties. Ik laat je nog weten wat wel en niet ging. Wij zijn er tot en met morgen. De shows van 22:50 en 23:00 zijn geweldig!!
Op de achtbanen en Tower of Terror na zit je volgens mij wel goed hoor. Pirates heeft een heel klein afdalinkje, maar niets wat ze nooit op een fietsje of stepje hebben gedaan waarschijnlijk. Die zou ik echt niet overslaan.
Ja, je moet er wel echt rekening mee houden met de planning. We waren pas 23:45 uur weer in het hotel en vanmorgen was ik wakker om gebruik te maken van de early access maar de kids waren niet wakker te krijgen dus vanavond gaan we op tijd naar het hotel, omdat we morgen echt nog een aantal attracties willen doen.
Wij zijn in juni geweest en hebben de kinderen die avond om 19u op bed gelegd en om 22u wakker gemaakt. Lekker naar de show en de volgende dag toch redelijk uitgerust. Ik vond Spider-Man echt de attractie waar mijn fanatieke ik naar boven kwam. Voor je oudste is big tunder mountain leuk, wel een achtbaan maar niet over de kop. Gaat wel snel dus Voor de jongste niet leuk misschien.
@Lindah ik zou dan zeker een buggy meenemen voor de jongste. Mijn kinderen zijn 3 en 8 en de oudste kan alles lopen, maar voor de jongste is dat echt te veel. Ik kom later nog met onze ervaringen, we hebben nog 1 attractie te gaan. Slapen jullie in een disneyhotel?
De jongste is 6 dus die wil echt niet meer in een buggy. Ja we mogen volgende week maandag op het park en slapen van zondag op maandag al in de buurt van Disney zodat we maandag uitgerust en op tijd in het park kunnen zijn. De twee nachten daarna slapen we in het Sequoia Lodge hotel. In totaal drie dagen park en twee nachten
Snap ik. Dan misschien een bolderkar? Omdat je aangaf dat ze ziek is/ was en slecht tegen weinig slaap kan. Mijn oudste is echt nooit moe, maar gisteren klaagde hij er toch over dat zijn benen moe waren en ging hij ook regelmatig even in de buggy zitten. Goed bedoelde adviezen hoor, maar we hebben de laatste dagen echt >15.000 stappen per dag gezet. (Zaterdag zelfs 20.000)
@Lindah mss heb je hier iets aan. - we hebben dagelijks 15.000 stappen gezet. Ik zou de buggy in de auto gooien, als ze na een dagje toch bedenkt dat het wel handig is. - de shows ‘together’ en ‘Mickey and the magician’ waren beide geweldig! Ik zou echt shows meepakken, is meteen even 30 minuten fijn in een stoel zitten. (Frozen is er ook, maar ik heb jongens en die hebben geen interesse ) - De parade van 17:45 uur is ook fantastisch! Alle Disney figuren komen voorbij. (Shows van 22:50 en 23:00 uur dus ook) - wij hadden een foto pas voor 75 euro aangeschaft. Alle attracties met foto moment (vonden we achteraf wel wat weinig) en met Disney figuren worden dan op het pasje gezet. (Wel even koppelen na de attractie) Daar hoef je dan niet meer los voor te betalen en bij Disney figuren maken ze hele mooie foto’s. De foto’s met Mickey mouse zijn echt heel leuk! - Meet en Greet met Mickey is echt heel leuk, wachten is met filmpjes en hij neemt echt de tijd. (Zoontje had ook een handtekening op zijn pet laten zetten) - qua attracties is alles met achtbaan snel te heftig denk ik. crush coaster is vanaf 1.07cm maar vond ik op sommige stukken best hard gaan. - onze toppers zonder achtbaan (maar ik heb jongens ) mijn oudste zou een ander lijstje hebben: - spiderman WEB (moet je spinnen schieten, wel 3D met bril op, maar gaat niet hard, wel beestjes die op je af komen) - Ratatouille (niet misselijk geweest) - shows - Meet and Greet Mickey en spiderman - Buzz lightyear - cars road trip - its a small world (rond half 6 altijd doorlopen) - pirates of the carabean (rond half 6 altijd doorlopen) Peter Pan was steeds een enorm lange wachtrij (>50 minuten) en echt een hele korte attractie, viel ons echt tegen. Wij zaten ook in sequoia en hebben het daar heel fijn gehad! Ook nog gezwommen, ik zou dat hotel aan iedereen aanraden! Hopelijk knapt je dochter snel op en heel veel plezier toegewenst!
Sorry voor mijn late reactie en heel erg bedankt voor je tips!! Ik ga idd kijken wat we mee kunnen nemen mocht de jongste het niet vol kunnen houden, ze is iig weer helemaal beter! Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad, wij kijken er ook echt naar uit!