Dames, Ik heb even een vraag. Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was heb ik een kaartje gekocht voor lowlands. Als lowlands is ben ik 32 weken zwanger. Zijn er mensen die dan zwanger zijn of in het verleden zwanger waren en naar lowlands zijn/zullen (ge)gaan? Is dat te doen? Of raden jullie dat af? Ik hoor graag!
Ik zou het niet doen. Er lopen daar genoeg "straalbezopen" mensen rond die echt niet uitkijken. Direct heb je een arm of elleboog in je buik of wordt je half geplet tussen feestende mensen.
Wat zijn precies je bezwaren? Ik denk niet dat je geplet wordt tenminste niet als je niet vooraan gaat staan, ik neem aan dat je wel een rustig plekje opzoekt bij een optreden toch? Met 32 weken ga je denk ik sowieso geen uren achter elkaar bands kijken, tenminste ik zou het niet meer redden denk ik.Dus dan heb je ook pauzes dat je even ergens gaat zitten en wat drinken of eten. Qua herrie valt het wel mee. Ik heb het nagevraagd aan de vk en er zijn natuurlijk ook zwangeren die in de herrie werken met machines e.d. maar als je een keer een uur of een paar uurtjes in de herrie staat is er niks aan de hand. Je buikt dempt zo'n 20-25 db. Ik mocht gewoon dooroefenen met mijn band en af en toe een optreden doen.
Ik twijfel omdat dit mijn eerste zwangerschap is. Ik heb geen idee hoe je je dan zou voelen en wat je nog zou kunnen/willen. Verschilt denk ik ook wel per persoon maar toch.
Ben je al eens eerder geweest of is dit ook je eerste keer?? Dan weet je wat je kunt verwachten. Ikzelf ben meerdere malen geweest en de enige 2 nadelen die ik kan bedenken zijn - het slapen, zorg voor een fatsoenlijk 'bed' - het weer, mocht het nu heel warm zijn, heb je weinig plekken waar je in de schaduw kunt zitten. Regen is voor jou als zwangere niet zo erg. Ik zou even afwachten, totdat je wat verder bent in de zwangerschap. voor iedereen is het anders. (Ikzelf zou het namelijk nog wel doen!) Mocht je een paar dagen vantevoren besluiten om niet te gaan, dan raak je je kaartje nog wel kwijt!!
Ik zou tegen die tijd dat het evenement is even aankijken hoe je je voelt in de zwangerschap en of je dan nog wel zin hebt om te gaan,ik denk dat je je kaartje zo kwijt bent
Ik ben al vaker geweest dus weet wel wat te verwachten. Maar wel 1e keer zwanger 😀! Dank voor jouw reactie!
Lastig, 32 weken zwanger is al wel ver...slapen op een matras kan rot zijn, net als lang staan (met bekkenpijn bandenpijn, opgezwollen voeten van het vasthouden van vocht), maar dat is niet bij iedereen zo. Ook kun je veel sneller moe zijn. Het is echt afwachten tot het zover is denk ik om te kunnen beslissen of je wel of niet kunt gaan. Ik zou het in iedergeval niet kunnen, helaas, maar gelukkig zijn er genoeg meiden die het wel aankunnen met dat termijn, dus wacht het af, kwijtraken van een lowlands kaartje lukt ook wel!!! Fijne zwangerschap!
In de zwangerschap van mijn dochter met 36 weken naar een festival geweest met rockmuziek. Was alleen in de avond bij en geen overnachting. Lekker op een kleedje in het gras gezeten op een rustig plekje. Mijn ervaring daar was juist dat men voorzichtig was, zwangere buik werd al gauw ook bemerkt door security en ze kwamen zelfs tussendoor even doorgeven dat als er iets was ik me maar moet melden. Mocht zelfs naar een apart toilet haha.
Ik ben laatst met een vriendin van mij die ook zwanger is nog naar een concert gegaan van within temptation zij was toen 30 weken maar moest tussendoor echt even de rust opzoeken omdat de beeb erg onrustig werd. Dus zou van te voren ook even aankijken hoe je kleine zich houd in je buik met muziek en trillingen. Nu scheelt het dat lowlands buiten is en je sneller van de muziek af kan gaan staan.
Ik ben nu ruim 32 weken zwanger er ik zou er niet aan moeten denken om naar lowlands te gaan nu. Het is toch drie dagen, je kan nergens even echt uitrusten. Overal hartstikke druk, ik vergeet mijn buik de hele tijd en bots nu al overal tegenaan de hele tijd laat staan op lowlands. Lange rijen bij de wc en je moet toch veel vaker.
Ligt denk ik heel erg aan je zwangerschap(en lichaam) en je eigen gevoel. ben met ruim 34/35 weken nog gevlogen naar munchen voor een concert van muse... twee dagen achter elkaar veel lopen, druk zijn maar ging prima
Ik zou het niet eens overwegen niet fijn voor de baby al die herrie en voor jezelf ook niet. Geen plek om fatsoenlijk te rusten, slapen is een ding, veel dronken mensen. Maar dan kijk ik naar mezelf en hoe ik beide zwangerschappen ervaren heb. Ben nu ruim 29 weken en zou het nu al niet meer doen.
Dit. Als ik zwanger ben, doe ik zulke dingen gewoon even niet.. Ook niet met 6 weken trouwens Ik zou me in dit geval afvragen; zou je met een pasgeboren baby ook lekker gaan? Of zou je het geluid, de dronken mensen, e.d. dan ongeschikt vinden?
Ik ben toen met 20 weken ergens naar paaspop geweest. Ik had een campingticket, maar vanwege kou toch besloten om een hotel in de buurt te nemen. Wat ik echt "tegen" vond vallen is dat je steeds moet plassen . Ik zou het tegen die tijd gewoon bekijken, nu lastig te bepalen denk ik.
Ik had er echt niet aan moeten denken en vind de drukte, de herrie, de voorzieningen, de hygiene, enzv enzv echt niet geschikt voor een zwangere vrouw.
Lowlands is wel een relaxt festival maar het hangt een beetje van je zwangerschap af, ik zou het tzt even aankijken.