Wie weet of er makkelijk groente en fruitpotjes verkrijgbaar zijn op Kos? En de prijzen van potjes en luiers?
Bij de grote supermarkten zijn wel wat potjes verkrijgbaar, maar niet een ruim assortiment. De luiers scheelden niet zo veel met de nl prijzen, iets duurder. Maar dat was een paar jaar geleden, nu weet ik het niet.
Toen onze dochter 9 maanden was gingen we op vakantie naar Duitsland. Ik heb toen voor de zekerheid olvarite gebeld om te vragen of daar babyvoeding van hun merk te krijgen is. Ze vertelde me toen dat er in het buitenland meer zout in de voeding zit en het dus verstandig is zelf vanuit nl voeding mee te nemen
Wij zijn vorig jaar op kos geweest luiers zijn wel wat duurder als hier en potjes zijn wel te verkrijgen maar niet zo'n groot assortiment als hier. Zou denkt proberen om fruit vers te geven en dan groente potjes meenemen vanuit Nederland. Luiers kan je daar prima halen
Luiers zijn er genoeg. Echte pampers zijn duurder, maar de Griekse luiers zijn niet duur en zijn ook prima. Ik heb wel wat potjes zien staan, maar de keus is niet enorm.