Het is het makkelijkste met z'n tweeën, maar alleen gaat ook goed hoor. Ik kleed ons allebei uit en zorg dat de badkamer warm genoeg is om comfortabel bloot te zijn. Ik leg mijn zoontje op een aankleedkussen met een handdoek erop. Als ik mijn haar wil wassen doe ik dat eerst alleen, maar anders stap ik samen in de douche/het bad. Zitjes blijft mijn zoontje echt niet in zitten/liggen. Daar rolde hij binnen 2 seconde vanaf. Ik houd hem dus steeds zelf vast en ik gebruik geen zeep. Dat vind ik sowieso niet echt nodig om vaak te gebruiken bij baby's. Als hij het niet meer leuk vindt leg ik hem op het aankleedkussen met de handdoek erop en rol ik hem in. Vervolgens kleed ik eerst mezelf aan en dan hem. Anders maak ik hem steeds weer nat. Wat ik op jonge leeftijd makkelijker vond was een laagje water van 5 cm in het ligbad/douchebak en hem daar op zijn rug inleggen. Ik bleef er natuurlijk bij. Hij vond dat fantastisch. Nu leg ik hem als ik mijn haar wil wassen op zijn buik in de douchebak. Hij gaat dan kruipen of spetteren.