ehm daar heb je toch brandmelders voor? zelfs zonder de babyfoon hoor je de brandmelder bij de buren thuis... Overigens ga ik wel eens een klein uurtje met babyfoon op zak, naar de buren (= mijn tante nml.) moet best kunnen vind ik
Ja hoor, dat deed ik ook toen ik nog leuke buren hadden, wij hebben een babyfoon met cameraatje en die zetten we daar dan gewoon neer als we daar op bezoek waren.
Zondag proef op de som! Wij gaan uit eten (in de buurt) en buurman of - vrouw past op. Kleine krijgt hier de fles en daarna naar bed. En dan kan buurman of -vrouw de babyfoon meenemen naar hun thuis. Buurvrouw is hier trouwens al een paar keer komen buurten overdag als haar kindje (net zo oud als Ilias) een middagdutje doet. Heeft ze ook de babyfoon bij en dat werkt prima!
Ook hier doen wij het wel hoor Hebben super leuke buren waar we geregeld langs gaan.. Ook zij passen wel eens op met de babyfoon.. Dan gaan wij weg en hebben hun de babyfoon in huis..
Ik zou het niet doen, maar ik vind mijn dochter daar nu ook te jong voor en het voelt niet goed. Wie weet denk ik daar over een paar maanden anders over of misschien ook niet. Als een ander dat doet prima! Ik hou niet van dat veroordelende sfeertje in de hele mamacultuur (al betrap ik mezelf helaas ook regelmatig op allerlei waardeoordelen als het gaat om andermans opvoeding ).
hier gaat het over en weer. buren hebben 2 kids, wij nu nog 1. Colin gaat daar trouwens elke week ook 1 hele dag heen, zij is onze gastouder... We hebben een hond en rookmelders, dus iets niet horen lijkt me erg moeilijk.. aangezien wij siemens telefoons'(huistel) hebben staan met ruimtebewaking en hij dus ook aanslaat als wij beneden iets hard laten vallen. en rookmelders horen we ook zonder babayfoon We hebben een speciaal mobieltje die de babyfoon belt, dat is dus de babymobiel we zijn ook wel eens bij mijn ouders zo'n 100 meter vandaan(zelfde doodlopende straat in dorp) Maar verder zou ik geen boodschappen gaan doen ofzo.. 1e winkel zit op 5 km. Dus babyfoon redt dat makkelijk omdat het een huistel. is die een mobiel belt..hihi maar ik ben echt net met 3 min. bij hem..