Ik ging ook altijd direct naar het toilet. Maar de huisarts raad mij aan toch even te blijven liggen. De sterke zaadjes hebben toch wel een paar minuten nodig omhoog te zwemmen. Dus ik blijf nu altijd wel 10 minuten liggen. Ik had ook altijd blaasontstekingen, maar daar heb ik nu gelukkig geen last van. En niet met mijn benen omhoog hoor. Dat vind ik zo onromantisch! Sorry schat, niets knuffelen, want ik moet die benen omhoog.
Ja dat is zo, maar je springt er toch ook niet meteen af als i klaar is? Meestal nog ff knuffelen en dan lig je sowieso wel een paar minuten. Ik heb het boek van marielle croon ook maar kan met niet herinneren dat er iets in staat over niet meteen douchen. Ik zal het nog eens nazoeken, kan er best overheen gelezen hebben natuurlijk 8)
vroeger ging ik ook altijd gelijk naar het toilet maar nu ik zwanger probeer te raken blijf ik liggen! Ik denk dan toch van "als alles er gelijk uit loopt zijn er minder zaadjes op weg naar mijn ei, dus minder kans!" Ik kreeg trouwens wel gelijk de eerste keer dat ik niet naar het toilet ging een blaasontsteking... Maar dat heb ik maar 1 keer gehad. Nu ga ik 's ochtends vroeg gelijk plassen. Maar of het echt werkt weet ik niet, ik ben iig nog niet zwanger