Ik heb hier ook eerder gezeten maar weet mijn gebruikersnaam niet meer en de email ook niet meer waar ik op geregistreerd stond
Ik had altijd al deze naam! Leuk topic, alleen tot nu toe nog niks spannends ontdekt, het meeste wist ik al en de rest kende ik gewoon niet met hun oude gebruikersnaam.
Jarenlang (sinds 2005) alleen meegelezen. Sinds 1,5 jaar wél meegeschreven en in die tijd 3 namen gehad: pb70, Papaver, en nu deze. Ik hou van afwisseling...
Ik was voorheen Djonna toen even weggeweest en toen ik toch terug kwam heb toen Ukje1 gekozen omdat ik de kleine nu Ukje noem... niets spannends dus....
Ik 'mis' wel iemand: Valhalla. Dus misschien is ze onderkoffer en wil ze me even een PB sturen als ze geheim wil blijven...?
Vanaf het begin mamakelly, maar ik zit hier eigenlijk nog niet zo verschrikkelijk lang. Pas toen ik voor de vierde keer zwanger raakte en wat dingen ging google-en kwam ik hier terecht.
Je mag je account opheffen en weer een nieuwe aanmaken. Meerdere tegelijk mag niet (heb ik ook nooit gedaan)...
Mamavan2meiden, ik heb ooit in een topic mijn naam genoemd en zo dus te googelen. Niet handig, Mods hebben toen nog t bericht verwijderd maar via Google bleef je op dat topic terecht komen. Dus uiteindelijk account opgezegd en nieuwe aangemaakt.