*op verzoek verwijderd* En verder, je wordt niet zomaar geband. Was Eefke daarna niet even kort terug onder een ander account, waar ze alleen maar zeer beledigende dingen in zei? Dat zegt al genoeg lijkt mij.
Dat van Essenhout wist ik niet, maar ik dacht dat dat van Chantal1984 wel algemeen bekend was hier. Ook de naam die ze tussendoor nog had. Verder ben ik idd ook wel benieuwd naar VrouwtjeRomy, maar ik denk dat het wel opvalt als ze onder een andere naam weer terugkomt. Ze heeft al best veel namen gehad en uiteindelijk werd het altijd weer duidelijk dat zij het was.
Ik heb eerst mijn eigen naam gebruikt, maar dat ging toen helemaal mis omdat ik heel erg lastig gevallen ben door iemand van mijn oude werk. Toen deze naam gebruikt, maar ik denk er over om maar eens opnieuw te beginnen onder een andere naam, ik word nu best vaak herkent, komt ook omdat mijn leven nu een beetje vreemd in elkaar zit qua werk/ziektewet/eigen bedrijf Is nu niet zo moeilijk meer om te zien wie ik ben haha
Dat dacht ik al, ben altijd benieuwd geweest hoe het is afgelopen met het slaapprobleem van je zoontje... Aangezien ik hier ook zo'n monster heb...
Ik ben nog steeds dezelfde,Pinter. jeej het lijkt wel of ik onder een steen vandaan kom,ik zie zoveel oude bekende namen voorbij kwamen die ik herken van toen ik net hier was,waarvan ik dacht dat ze weg waren,maar er nog steeds zijn onder een andere naam!