hallo ik heb een vraag ik en mijn vriend zijn een tijdje uit elkaar geweest en toen ik terug kwam bij hem bleek ik zwanger te zijn ik ben toen ook met een andere jongen naar bed geweest een indo en de baby is twee maanden geleden geboren en we dachten dat het gewoon van mijn vriend is die blank is maar iedereen zegt dat het huidje wat donkerder wordt dus gaan we twijfelen en willen we graag een dna test laten doen weet iemand wat dit kost en of het vergoed wordt door de verzekering met vriendelijke groeten mirella
Het makkelijkste is denk ik om de verzekering te bellen. Het lijkt mij wel HEEL erg belangrijk om te weten wie de vader is. Niet alleen voor jullie maar vooral voor de kleine. Ik denk dan bv aan erfelijke ziektes of als je uk een keer ene bloedtransfusie of beenmerg nodig heeft (laten we hopen van niet!!) dan is het heel erg belangrijk dat je de vader weet. Ik zou dus gewoon de huisarts inlichten en het via hem/haar aanvragen.
Hoi, Wanneer je zoekt in Google op 'vaderschapstest' staan er echt veel links naar bedrijven waar je zo'n test kunt kopen. Prijzen die ik zo snel kan zien variëren van 179 tot 250. Weet zo niet of de verzekering het vergoedt, ligt een beetje aan de maatschappij en welk pakket je hebt. Ik zou ze gewoon even bellen. Succes !! Lotte