Hoi! Ik heb eens gelezen dat iemand haar bh-bandjes op haar rug samentrok zodat de bandjes een X-vorm op de rug vormen. Ze had hiervoor klipjes die daarvoor bedoeld zijn. Ik heb bij sommige dunne stoffen dat de bh-band randjes zichtbaar zijn. In X-vorm loopt dat mooier af. Maar waar koop je die klipjes? (Vast in bh-speciaal zaken, maar ik hoop dat het ook iets minder prijzig kan en/of in een zaak die dichterbij ligt voor mij.) Bedankt alvast voor antwoorden!
Ik zou even bij Livera vragen. Daar verkopen ze ook van die verlengstukjes voor je beha. Ze liggen alleen niet in de winkel, maar achter de toonbank. Misschien dat ze ook van die haakjes hebben, zal vast om een paar euro gaan.
Als ik een aparte vorm trui aan heb en ik wil niet dat mijn bandjes zichtbaar zijn of afzakken gebruik ik een grote paperclip
Ik gebruik een tie-wrap Dingetje ertussen; plasticje afknippen en het zit. Klaar. Het verschuift niet, geen risico op uitvallen en het enige nadeel is dat je ze 's avonds los moet knippen - maar dat vind ik niet zo'n ramp. (ik kreeg een keer een hele zak van +100 stuks gratis; ik gebruik ze overal voor)