Mijn man is vandaag jarig. We vieren het niet vandaag want hij is gewoon werken.. Maar nu zat ik te denken om toch iets kleins te maken samen met mijn dochtertje. Ze is bijna 15 maanden oud, dus écht knutselen zit er nog niet in door haar.. Ik kan het ook nog vrijdag geven, want dan vieren we het. Maar toch bedacht ik me ineens dat vanavond iets krijgen ook wel leuk is. Ik zoek dus iets leuks en simpels wat ze aan papa kan geven Heeft er iemand een leuk idee?
Je hebt online op pinterest bijvoorbeeld heel erg veel voorbeelden van handen en voeten-kunst. Dat je de voetjes/handjes verft en dan op papier of canvas en er dan verschillende dingen mee knutselt zoals een bij of een lieveheersbeestje of gewoon zomaar een knutselwerkje van maakt. Maar je kunt natuurlijk ook iets maken zoals cupcakes en je kind die laten versieren. Of koekjes bakken. Het gaat om het idee. Wij hebben 2 fotobekers in de kast staan en ik zat vanmiddag nog te denken dat het wel leuk zou zijn om alleen maar fotobekers te hebben. Wel cool na zes of zeven jaar ofzo. Dan heb je verschillende fotoreeksen. Persoonlijker kan niet. Zoiets?
Inderdaad zou ik iets doen met verven van handjes en / of voetjes. Je kunt haar ook op een papier laten verven of kleuren, afdruk van voetje / handje erbij en dan plastificeren zodat je een placemat hebt. Zo zijn er best veel dingen te verzinnen....