had ik ook toen ik zwanger was...soms dacht ik "zou ik het allemaal wel goed doen?" maar alles komt goed, heet niet voor niks moederinstinct
hoi floormax , Mooi verhaal, ja dat denk ik ook als de liefde maar goed zit dan komt alles goed!!! Super dat jullie je niet hebben laten weerhouden door jullie situatie zo zie je maar het kan! super toch dus vroeg of laat, als mijn mannetje er ook klaar voor is dan gaan we van start en dan komt ook zeker alles goed. Gelukkig hebben wij een goeie basis goeie relatie, koop huis, en alle 2 een vaste baan, veel familie en vrienden die zeker achter ons zullen staan, dus ben ook zeker positief voor de toekomst die kleine komt wel Hoe vind je het kerst verse moeder te zijn?
inderdaad ook super belangrijk! dat je fijne vrienden en familie hebt hebben wij ook, zou niet weten wat ik zonder ze moest! het moeder zijn is geweldig...zwaarder dan ik dacht ondanks dat Max een makkelijk kindje is maar je krijgt er zo veel voor terug! elk lachje, elke blik...het maakt je dag compleet! heel veel succes in de toekomst met het krijgen van een kindje! je weet iig dat het kan! en het is prachtig!
dat je constant gebonden bent...en zwaar is een beetje een groot woord maar je kan niet zomaar even afschakelen...even doen waar je zin in hebt of lekker uitslapen omdat je een zware dag hebt gehad of wat dan ook...dat kleintje bepaald alles maar zoals ik al zei...het valt allemaal in het niet als je dat lieve kleine koppie ziet daar heb ik alles voor over! het is voor mij een liefdesniveau dat ik niet kende!