Bonje met de buuren

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lentebloempje, 12 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Ik heb gisteren bonje met de buuren gezien. met John Wiliams en Nathasja Froger.
    nou ging het over stankoverlast bij de onderbuurvrouw.
    allemaal narigheid onderling ,flinke ruzie en aan het eind van de uitzending staan ze elkaar te omarmen. ze konden elkaars bloed wel drinken. Dit snap ik niet. Doen ze dit voor t.v ?:x:x:x

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    idd dat vond ik ook wel apart, aan t einde gezellig met z'n 3en eten.:(

3. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Ja ik ben benieuwd of er ook nog eens een aflevering komt die niet goed afloopt.
    Doorgestoken kaart?

4. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik denk inderdaad niet dat ze iets wat slecht afloopt uitzenden...

ik vond het wel leuk om te zien, maar als je zoon dierenliefhebber bent en je moet tien katten wegdoen zou ik dat mens persoonlijk nooit meer hoeven te zien...
    maar ik zou als ik dat mens bovenbuurmeisje was ook echt geen excusus willen ontvangen over die kaart als iemand zoiets schrijft zou ik er klaar mee zijn!!

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Nou ik dacht precies het zelfde ...

Snap dat echt niet, als iemand mij zo'n kerst kaart stuurt nou geloof me maar die word dan echt niet blij van me en dan zal ik dan nooit maar dan ook nooit omarmen, of het probleem nou opgelost is of niet ..

sorry hoor dan heb je het bij helemaal gedaan !

6. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ja ik vond het inderdaad ook allemaal wel erg snel vergeven en vergeten. Vraag me af of ze zonder die camera's ook nog zo gezellig zijn tegen mekaar.

7. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Dat lijkt mij haast niet.

8. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

wat stond er in de kaart?dat stukje had ik net gemist :(

9. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hij wenste dat haar ouders dood zouden gaan aan kanker. Vreselijk toch. dat wens je niemand toe. Mijn moeder heeft het gehad en het is zo''n vreselijke ziekte. Misselijk gewoon.

10. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    daarom is het al belachelijk dat je met zoiets durft te spotten zoveel mensen moeten dit helaas mee maken, en die zaten vast te flippen toen ze dit zagen.... en dat onderbuurmeisje had beide ouders verloren moeder iniedergeval aan zelfmoord ... die mensen moeten juist beter weten toch?!

Als mijn vriend zoiets zou doen zou ik hem er nog uit schoppen ook... zoiets zeg je toch niet..

en als ze zo snel kunnen vergeven , waar was dan dat programma voor nodig?!

Maar wij praten er over dus het heeft indruk gemaakt en kijkers gehad, dat is wat ze willen haha

11. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Ja alles voor de kijkcijfers he.

12. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nou vond beide dames niet echt normaal hoor. Die vrouw met die katten was een beetje een verslonds tokkie figuur en die griet een behoorlijk vals secreet.

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ook wij hebben het gezien gisteren en ik vond het ook belachelijk dat ze zo goed waren ineens...
    Mijn vriend zei over die kaart als dat hier was gebeurt was ik naar beneden gegaan en ik had die gozer lens geslagen. En dat is echt zo...

Ik vond het kwa smerigheid in het huis zelf wel mee vallen, had het erger verwacht. Alleen met dat apparaat kon je echt zien dat het vuil was. Maarja wat wil je met 15(!!) katten op zo een klein oppervlak...
    Vind dat zelf ook niet normaal, en het is voor de beesten zelf ook niet goed....

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Vond ik ook hahah...Maar ik denk ook dat diegene die boven woonde wel snel een zeikerd is hoor. Zo kwam ze op mij wel over, miss het wel niet zo...

En trouwens die trut van de woningbouw had ik de deur in dr gezicht gesmeten met dr bos bloemen. Zo vaak klagen en zij doen er niks aan, belachelijk vind ik dit. En dan als het dmv een programma op gelost is wel ff langs komen;)

15. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ja die griet leek mij idd een zeikerd ja.

Van die woning toestand. Ze deed over komen van kijk, het kan wel... JA maar NIET door jullie. Suffe doos. Maja toch het gezicht redden van dat woningbedrijf he!

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja idd zo iets had ik ook! Hahah en die John (vind dat écht een leuke presentator!!) had haar echt uitgelult over dat ze er niet genoeg aan gedaan hadden vond dat zo mooi:D

17. MissT

MissT Niet meer actief

Ik vond het ook zoooo vreemd.
    Op het laatst elkaar omhelzen inderdaad en die gozer gaf haar zelf nog een zoen!!!
    Wij dachten hier echt; WHAT THE FUCKKK!!!.

Als ik zo'n kaart had gehad, noooooooouuuuuuuu wat denk je?! Ik had het hem noooooit vergeven, echt never nooit.

18. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Idd ze werd gewoon dr mond gesnoerd haha. op gegeven probeerde een paar tegen in te gaan todat ze er niet meer omheen kon was het van ,, uhhh ja, daar heb je wel gelijk in''

19. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Ik heb de aflevering ook gezien.
    Wat erger ik me aan die kattengek.
    Wat een aso type zeg.
    En met haar neppe vriend.."macho". gatver die kop al alleen.
    Ik vind dat die bovenbuur zeker gelijk heeft.
    Lekker hoor 's Zomers als je ff je raam open wilt doen...gore kattenlucht...blehhh en wat ik ook vaag vond was dat die diana vroeg van waarom doet ze me dit aan, ik zal me lieve diertjes nooit weghalen etc. en na dat onderzoek, toen ze op de bank zat om het te bekijken, zegt ze ja ik wist dit al maar nu word het bevestigd dat er iets niet goed is??
    Beetje vreemd als je ervan overtuigd bent dat alles goed is.

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Eergisteren en gisteren zijn ze in Venhuizen geweest, vlakbij het kdv waar ik werkte. Volgens mn collega's zien ze er in real life vreselijk uit haha. Het is dus geen doorgestoken kaart hoor.

Deel Deze Pagina