hallo allemaal.... ik ben nu 5 maanden zwanger en nog steeds helemaal geen buikje niets... hoe snel kregen jullie een buik en moet ik me hier zorgen om maken? ook is er aan de linkerkant een heel kleine bolling en is ook hard en de rechterkant van mn baarmoeder voelt nog gewoon... kan het zijn dat het ongelijk groeit? door onderliggende organen ofzo? voel wel de baby door mn hele buik dus hij doet t wel hihihihi kan iemand me helpen met deze vragen
en hoe hard gaat het dan is het echt zo dat je van week tot week verschil ziet? ps wat een cutie heb je als kindje hihi
bij mijn zie je echt duidelijk verschil als ik zo de fotos in me album bekijk en nu gaat het nog veel sneller. wel of geen buik heeft niks te maken met de gezondheid van je uk. mijn moeder had helemaal geen buik tijdens de zwangerschappen en als ze in het ziekenhuis aankwam vroegen ze ook wat ze kwam doen haha. ze vond het niet leuk want ze had graag willen pronken met haar buikje maar helaas dit zat er niet in. een voordeel ze was wel meteen weer slank en strak naar de geboorte en daar waren veel vrouwen jaloers op
ja is echt heel raar maar ik voel m ook echt ongeveer 5 tot 10 keer per dag dus leeft nu wel een beetje meer! ik heb pas 4 juli een nieuwe afspraak met de verloskundige dusss.... hadden jullie ook dat t een beetje ongelijk was? dat de ene kant harder is dan de andere?
Bij mij zag je tot de 20e week ook vrijwel niks dan een kleine bolling! Bij 22 weken zag je een hele kleine bolling en daarna zag je het wekelijks groeien! Dus maak je geen zorgen hoor en komt een tijd dat je je buik weer kwijt wilt hihi, vooral op het eind!
Hallo, Bij mij was er ook tot 20 weken (bijna) niks te zien, en toen tussen week 21 en 22 een enorme groeispurt. In een week tijd had ik ineens een zwangere buik. Ik denk dat je niet meer lang hoeft te wachten!
mijn buik begon vanaf week 20 echt explosief te groeien! Daarvoor kon ik mijn normale kleren nog gewoon aan! En nu groeit ie maar en groeit ie maar..... ben inmiddels al 11,5 kilo aangekomen en het lijkt alsof het allemaal op mijn buik is gaan zitten!
Hoi, Ben nu ruim 22 weken zwanger en bij mij begint het nu ook pas echt goed! Vorige week sprak een vreemde mij e i n d e l i j k aan en vroeg wanneer ik was uitgerekend. He he werd 's tijd.... pffff haha. Ben nu 3.5 kg totaal aangekomen. Liefs Kari
Ben nu 22 weken zwanger en bij mij zie je ook echt niets Wet dankzij echo,s dat ze goed groeit maar je ziet het gewoon niet met kleren aan al helemaal niet Maar ze doet het goed en das het belangerijkste. Groetjes
Dan heb jij misschien stevige buikspieren of draag jij jou kindje wat meer bij jou (of hoe ze dit ook noemen) Ik, daarin tegen ben 10 weken en loop nu al met een buik waar ik me eigenlijk nog voor schaam, juist omdat ik nog niet zo ver ben snap je?
Ik ben al erg fors van mezelf. Ik ben nog geen gram aangekomen (morgen 20 wk zwanger) en ik heb ook nog amper een buik.. aan de ene kant jammer, je wilt graag laten zien dat je zwanger bent, maar aan de andere kant... er is nu ook minder mee te sjouwen. De baby doet het overigens prima, voel hem goed bewegen en ligt qua groei ook prima op schema! (aldus 20-weken echo)
thanks voor al jullie antwoorden.... ik ben van mezelf vrij smal dus vroeg me in hemelsnaam af waar die baby dan moest zitten hihi... maar nu zie ik dat het normaal is hihi... ja voel het goed bewegen enzo dus hij doet t hoor hihi!ç thanks nogmaal
Heb wel een buikje, maar nog geen kilo aangekomen, juist 3 kilo afgevallen. Bij mij vroeg iemand of het binnenkort al kwam. Ik zei, ja in november, ha ha. Ook wel weer grappig. Je ziet m'n buik wel goed, maar om nou te zeggen dat ik al 8 maanden ben?! Trouwens wel m'n 2e zwangerschap. Bij mijn 1e zwangewschap zag je met 5 maanden ook nog niet veel.