Je ziet een donker spoor van het lopen zeg maar. Ik krijg het niet wit meer. Met wasmiddel geprobeerd, met beetje bleek. Maar helpt niet. Het is half hoog zeg maar. Niet al te hoogpolig.
nieuw tapijt? nee flauw van mij hihi. Shampoorella huren ergens? Weet dat het jaren geleden een soort hit was om je tapijt daar mee schoon te schrobben. Een soort schrob machine huren dus. En het hete shampoorella. Dacht ik.
Whahaa nee gelukkig niet! zou het gelijk retour zenden dan . Het ligt boven. Ik wil het nu goed wit maken en dan voortaan...schoenen uit!
Deze oplossing duurt wel even en het weer moet dan ook meewerken . Het kleed op z'n kop in de sneeuw leggen. Daarna op de kop laten drogen. De sneeuw druipt er dan met het vuil uit.
Ik heb een keer red bull gemorst over een vlek op ons beige tapijt. En tadaa alles weg ineens. Dus toen over de rest van de vlek ook redbull gegoten en t was weg. Misschien even uitproberen op een onopvallende plek?
bij tapijtwinkels (Roobol ed) hebben ze een speciaal spuitbusje voor vlekken op licht tapijt. Mijn ouders hebben beige tapijt en mijn moeder houdt altijd zo'n busje achter de hand. Het werkt heel goed.