Hoi! Ik zie jullie altijd wel de zoekopdracht vinden via internet, dus schakel ik ook jullie hulp in. Zelf heb ik al op google gezocht, maar ben daar niet zo'n held in. Ik ben op zoek naar een hanglamp waar je kaarten/teksten aan kunt hangen. Een aantal jaren geleden zag ik deze lamp eens in een docu op TV. Een vrouw had kanker en hing alle bijzondere teksten aan de lamp. Daarna kwam ik de lamp nog een paar keer tegen in een blad, maar nooit in een winkel gezien. (kom ook nooit in lampenwinkels ) Als ik het mij nog goed herinner, is het een zilveren hanglamp met in het midden het licht en daarom heen een soort ronde boog. Aan deze boog kon je dus kaartjes, teksten, foto's, etc. ophangen. Heeft iemand enig idee of deze lamp nog te koop is? Hoe de lamp heet? Of hoe de lamp er nog specifieker uitziet? (het is een beetje vaag in mijn herinnering, maar vond het idee wel heel mooi)
Ik denk dat je deze bedoeld. De Zettel'z 5 van Ingo Maurer (dit is het originele ontwerp) Er is ook nog de Zettel'z 6 en de Bang Boom Zettel'z
Even een willekeurige website voor je gezocht Ingo Maurer Zettel'z | Lampen & Verlichting | light11.nl
Ja!!! In gedachten net iets anders, maar deze is het! Hoe vind je dit nou zo snel? Supersupersuper bedankt!!! (damn, ik zoek al weken........)
Ik ken hem, die lamp Ze hadden hem hangen bij een reclameburo waar ik gewerkt heb. Leuk ding! Graag gedaan