Baby 8 maanden wil overdag geen BV meer!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door butterfly29, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly29

butterfly29 Actief lid

12 aug 2010
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven bij het volgende. Ons zoontje van ruim 8 maanden oud wil sinds kort overdag geen BV meer. Ook afgekolfde melk uit de fles wil hij niet.

Zijn ritme is zo'n beetje als volgt: om circa 04.00 BV, 07.00 BV (soms niet), 10.00 fruit (voorheen eerst BV maar die wil hij niet meer), 13.00 brood (voorheen eerst BV maar wil hij ook niet meer), 18.00 groente (heel soms BV ervoor), 19.00 BV, 23.00 BV.

Dit betekent dat hij van 07.00 tot 19.00 geen BV wil!!
    Ik probeer nu overdag een keer te kolven omdat ik bang ben dat mijn productie terugloopt, maar heb eigenlijk geen zin om dit heel lang te moeten doen. Wat kan ik hier nou aan doen? Hij krijgt verder niets anders te drinken, dus hij zou toch dorst moeten hebben? Tussentijds aanleggen werkt niet, ook niet als ik in het donker in de slaapkamer ga zitten.

2. Cupcake1

Cupcake1 Actief lid

28 mrt 2011
    174
    0
    0
    Als hij niet meer wil, zou ik op zijn behoefte afgaan en de borstvoeding overdag stoppen. Wel zou ik ander drinken aanbieden, want de tijd zonder drinken is anders wel erg lang.
    Ik heb mijn beide kinderen vijftien maanden gevoed, op een gegeven moment alleen nog 's ochtends en 's avonds, en daarna alleen nog 's ochtends. Bij mij bleef dat goed gaan.

Deel Deze Pagina