Onze dochter wordt bijna 5.. omdat ze vlak na Sinterklaas jarig is kunnen we nog wel wat inspiratie gebruiken. Het is echt een meisje.. ze heeft al van alles van Barbie, poppen, k3, knutselen spullen etc. Wie heeft nog leuke ideeën? Mag vanalles zijn.. hoe meer ideeën hoe beter. Creatief, motorisch, rollenspel, leerzaam etc.
M is een jaar jonger maar na haar verjaardag had ik niet echt inspiratie meer voor Sinterklaas. Ze vindt zelf immers alles leuk... Ik heb nu gekeken naar de dingen waar ze bij vriendinnetjes mee speelt. Misschien brengt dat je nog op ideeën?
Loco niet wat? Ik was daar uren zoet mee. Weet niet hoe handig je zelf bent maar zij barbie kleding tekenen en samen maken (jij de naald en draad dingen, zij de glittersteentjes bijv). Ik groeide op in een atelier en ik had een sjabloon gekregen (basis jurk) mn eigen bak reststofjes en als iemand de naden in t jurkje deed voor me (industrie machines) was t versieren aan de beurt. Zat ik in de winkel in mijn hoekje met een pot met lijm, schaar, frutsels, stofstiften en weer een dag zoet. Barbie paardendekens, barbie kleertjes...Gek genoeg leer je er nog verdraaide veel van ook.
Leerzaam Mini loco ( onze knul deed hier nooit wat mee) Smart games ( hebben we er veel van) Bordspel / kaartspel zoals regenwormen(junior) en moddervarkens ( we hebben nog veeeel meer ) Creatief Strijkkralen Waterverf met een waterkwast ( heb je minder zooi) Stiften en nog meer kleuren potloden Playmais Wiebeloogjes Stabilo potlood voor goede grip Pons Karton met design Nieuw etui Strijkkralen vormen Goede schaar Kartelschaar We hebben een knutsel en teken kind en dit gebruikt hij heel veel Buiten Springtouw Step Poppen speelt hij niet mee maar als je een baby born of zo iets hebt kun je kleren kopen en accessories Barbie Ik speelde vroeger veel met de camper, scooter en het keukentje. Extra barbies.