Cadeau ideeën gezocht voor Sint maar ook verjaardag!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sunshine89, 10 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine89

Sunshine89 Actief lid

1 feb 2015
    126
    4
    18
    Onze dochter wordt bijna 5.. omdat ze vlak na Sinterklaas jarig is kunnen we nog wel wat inspiratie gebruiken. Het is echt een meisje.. ze heeft al van alles van Barbie, poppen, k3, knutselen spullen etc. Wie heeft nog leuke ideeën? Mag vanalles zijn.. hoe meer ideeën hoe beter. Creatief, motorisch, rollenspel, leerzaam etc.

2. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    M is een jaar jonger maar na haar verjaardag had ik niet echt inspiratie meer voor Sinterklaas. Ze vindt zelf immers alles leuk...

Ik heb nu gekeken naar de dingen waar ze bij vriendinnetjes mee speelt. Misschien brengt dat je nog op ideeën?

3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.996
    113
    Loco niet wat? Ik was daar uren zoet mee.

Weet niet hoe handig je zelf bent maar zij barbie kleding tekenen en samen maken (jij de naald en draad dingen, zij de glittersteentjes bijv). Ik groeide op in een atelier en ik had een sjabloon gekregen (basis jurk) mn eigen bak reststofjes en als iemand de naden in t jurkje deed voor me (industrie machines) was t versieren aan de beurt. Zat ik in de winkel in mijn hoekje met een pot met lijm, schaar, frutsels, stofstiften en weer een dag zoet. Barbie paardendekens, barbie kleertjes...Gek genoeg leer je er nog verdraaide veel van ook. o_O

owly vindt dit leuk.
  4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    Leerzaam
    Mini loco ( onze knul deed hier nooit wat mee)
    Smart games ( hebben we er veel van)
    Bordspel / kaartspel zoals regenwormen(junior) en moddervarkens ( we hebben nog veeeel meer )

Creatief
    Strijkkralen
    Waterverf met een waterkwast ( heb je minder zooi)
    Stiften en nog meer kleuren potloden
    Playmais
    Wiebeloogjes
    Stabilo potlood voor goede grip
    Pons
    Karton met design
    Nieuw etui
    Strijkkralen vormen
    Goede schaar
    Kartelschaar

We hebben een knutsel en teken kind en dit gebruikt hij heel veel

Buiten
    Springtouw
    Step

Poppen speelt hij niet mee maar als je een baby born of zo iets hebt kun je kleren kopen en accessories

Barbie
    Ik speelde vroeger veel met de camper, scooter en het keukentje. Extra barbies.

Deel Deze Pagina