Mijn dochter is helemaal gek van babyborn. Nu staat het verlanglijstje weer vol met accessoires, maar ze wil ook graag nog een babyborn of de pop babyborn sister (soft touch). Wie heeft er ervaring met de babyborn sister? Ik ben vooral benieuwd naar de lange haren. Blijft het mooi of ontstaan er kale plekken/klitten (vergelijkbaar met barbies) ? Alvast bedankt!
Ik ben ook wel benieuwd. Dochter wil die ook. Neigde zelf naar de broer geven omdat ze ook een echte broer heeft
Wij hebben een Sophia so soft, de zus variant van baby Annabell en inderdaad, het haar is één grote klit. Is baby Annabell nog een optie? En anders de paarse/donkere baby born?
Daar was ik al bang voor, als ik zie hoe haar barbies eruit zien... Zij heeft inderdaad de donkere baby op haar lijstje staan. Het jongetje hebben we ook al
Dochter heeft baby born zus gekregen begin september en die haren zijn nog mooi, wordt vaak gevlochten en staartjes gemaakt etc
Hier nu al 2,5 jaar een baby born sister en de haren zijn nog super mooi Blijven ondanks staarten maken/vlechten makkelijk door kam baar En geen kale plekken Ik zeg doen
https://www.bol.com/nl/p/baby-born-grote-zus-interactieve-pop-43cm/9200000058202320/?Referrer=ADVNLGOO002072-GQSBHWVT5JZPW-335092001199&gclid=EAIaIQobChMI4IWAy53s7AIVBgCiAx1brga1EAAYASAAEgKdkvD_BwE Deze hebben onze dochters. Haren zijn nog helemaal prima.
Bij ons ook de grote zus. Wordt bijna niet mee gespeeld. De pop is te groot en te zwaar en als je kamt moet je hem tegelijkertijd vasthouden. Dat vind mijn dochter lastig. Nu is ze 5 en ze doet het nog steeds niet. Wel jammer, want het is een mooie pop.