Voor de kleinste een zitverhoger, zodat hij/zij netjes op de stoel kunnen blijven zitten en toch naar buiten kijken. Verder snoepjes, koekjes, drinken, spelletjes, cadeautjes, dekentje, kussen, knuffel, boekjes ed. En een koffertje vol geduld Een goede reis en een fijne vakantie!
Ik ben zelf een keer met de bus naar spanje gegaan. Zelfs ik kreeg halverwege zin om te brullen. Elke 2 uur verplicht die bus uit ook al sliep je net lekker. Zere rug, zeurende mensen... Nooit meer. Wens je dan ook veel succes toe
vorig jaar met 4 kids MET de auto naar spanje geweest.. kids waren 7 jaar 3 jaar 2 jaar en 2,5 maand oud.. 16 uur rijden ging echt prima.. dit jaar 5 uur vliegen.. daar zie ik meer tegen op dan 16 uur in de auto te zitten.. hadden de kids het gehad ff dan ging je stoppen en konden ze heerlijk rennen en gek doen.. nu is het echt stil zitten hahah en mijn jongste nu die houd niet zo van stil zitten hahah
Haha vind ik dus ook hoor! Heb alles al in huis voor ze dus gaat gewoon helemaal lukken! Vliegen indd, dan moeten ze echt aan een stuk! En zo is het altijd weer wat toch..
Wij gaan komende zomer voor de 3de keer met de bus. Beide keren is het zeer goed bevallen. De eerste keer waren ze 1 en 3. Tweede keer 3 en 5 en komend jaar 5 en 6. Wij hadden een iPad mee en bij iedere stop kregen ze een kadootje. Tussendoor snoepjes en lekkers Voor snachts een dekentje en Nekkussen mee, ideaal. Tijdens de stops ze even lekker laten uitrazen in de speeltuintjes. Succes en alvast een fijne vakantie!
Ach, ik denk dat de mede-passagiers jullie kindjes ook wel vermaken . En onbeperkt op een iPad, is toch helemaal geweldig? Neem wel een accu mee zodat je de batterij kan opladen! Ik zou het zelf nooit doen, zo lang met de bus, maar ik ga ook niet zo lang in een auto zitten Fijne vakantie!
Dat is een lekkere opmerking! Deze mensen waren trouwens met het vliegtuig gegaan en waren onderweg naar hun hotel. Toen het vliegtuig van Germanwings neerstortte had ik ook wel even buikpijn: Onze dochter zou 3 weken later naar Spanje gaan met school. Met het vliegtuig! Over zulke dingen moet je niet te veel nadenken, want dan kun je beter in je bed blijven liggen.
Ze bedoelt het goed denk ik die opmerking.....horror dat ongeluk in Portugal. Maar statistisch gezien een véél grotere kans om te verongelukken op dat soort lange ritten in een touringcar (of je eigen) auto dan in een vliegtuig. 😔 Misschien dat dat bij de man van TS nu duidelijker binnenkomt en hij alsnog lekker wil gaan vliegen, paar uurtjes en je bent er! Ik moet er ook niet aan denken zo'n lange busrit en al helemaal niet met kleine kinderen.....ik zou twee iPads meenemen en helemaal voll laden met filmpjes en spelletjes. 😅
Ik bedoelde het busongeluk, of je nu 10 km of 1000 km met een bus gaat. Een bus is en blijft een bus (dus busongeluk) . En ik bedoelde het inderdaad goed. Elke keer denk je een veilige (of veiligste keuze) te maken en dan komt er altijd weer iets in het nieuws waardoor je denkt... Zullen we wel gaan. Dat heb ik in ieder geval wel Wij reizen overigens altijd met de auto, maar dat komt omdat wij liever zelf inplannen en verantwoordelijk zijn (lekker overnachten in hotel etc maakt het haalbaar) en ik gewoon een bloedhekel heb aan bussen. Lang met de bus naar opleiding gegaan en wat rijden sommige chauffeurs toch slecht en ooo wat ben ik altijd misselijk in zon ding .
Ben ooit een keer met de bus geweest en zou er niet aan moeten denken. Dat was nog zonder kind laat staan met kinderen en van die leeftijd. ... Brr ik was echt gaan vliegen of dichtbij met de eigen auto. In de bus zit je uren boven op elkaar, gestink van anderen en je kinderen kunnen geen kant op. Slapen kon ik er ook niet dus kwam gebroken aan. En vergeet niet dat je vaak eerst nog tig afhaalplaatsen in Nederland langs moet. Toen nog een busverzamelpunt... En de kans op bus of auto ongelukken is vele malen groter (dat zie je maar weer nu). ik zou een tablet en dvd meenemen met exta accu.
15 uur met 2 kleine kids in een bus :O heel veel sterkte Je vriend kan maar beter niet over al die bus ongelukken lezen dan .. In 15 uur kan meer gebeuren dan in 1 uurtje vliegen Maar goed Zou zeggen iPads mee en hopen dat ze slapen sterkte
Ik ben met mijn dochter en man naar Java geweest. Flinke vlucht dus. Dingen die wij mee hadden: Ikea bakje met lego. Bordspelletjes uitgeprint of gekopieerd (Legoblokjes als pionnen) Uitgeprinte blad zoals een automat en een weide en dan 2 kleine autootjes en paar plastic diertjes. (paste in het lego bakje erbij) Kleurplaten en stickers Boekje met letter/tel opdrachtjes Mini mp3 speler met koptelefoon met haar eigen muziek. Ipad met spelletjes en haar 3 favoriete films Een paar cadeautjes. Wat snacks. Favoriete knuffeltjes Lijkt veel, nam amper ruimte in beslag
Oef wat een rit. Lijkt mij al vreselijk, voor de kinderen nog vele malen erger... hoop dat ze kunnen slapen, ik kan dat niet en mijn dochter van 2 ook erg moeilijk.
ons is het altijd heel goed bevallen met de bus en de kids ook! super en de kinderen eigen koffertje mee met kleurboekje,spelletjesboekje,kaarten,mini spelletjes eigen snoepjes en koekjes,veel plezier!