Wij willen binnenkort met de kids een dagje weg Wat vinden jullie nu echt een leuk attractiepark? Onze oudste is 8 en de jongste is 3 We zijn laatst in Duinrell geweest en daar mocht de jongste in heel veel dingen niet Dit wil ik dus nu voorkomen
Onze favorieten zijn, efteling, slagharen en avonturenpark Hellendoorn. Laatste park eigenlijk ooit echt heel druk, veel voor 90cm + en leuke shows. Ook de entree prijs is erg aantrekkelijk.
Voor die leeftijd zeg ik avonturenpark hellendoorn Natuurlijk is efteling, disney of julianatoren ook leuk, maar denk da die van 8 julianatoren al niet zo leuk meer vind, die van 3 veel nog niet in mag bij de efteling en disney is gewon erg ver weg .
De Efteling is en blijft voor mij het allerleukste attractiepark. De Koningin Julianatoren is ook heel leuk voor kinderen van die leeftijd, maar ik voelde me zwaar genaaid omdat zowel kinderen als volwassenen de volle mep moeten betalen en voor volwassenen is er werkelijk niks... behalve dan een terrasje, en dat je met je kind mee mag in de op de kinderen gerichte attracties. Ik vind het daar trouwens meer een permanente kermis. Totaal niet te vergelijken met de kwaliteit van de Efteling (qua aankleding en detail, degelijkheid van de toestellen, type attracties, professionaliteit van het personeel en de kwaltiteit, originaliteit en uitvoering van de shows). De Efteling is zo groot... als je met je gezin alleen maar in de dingen gaat, waar die van 3 in mag, dan is je dag wel vol hoor!
Ik ben helemaal niet zo'n fan van de Julianatoren en ben het grotendeels met je eens, maar elk kind van 3 en 8 kan daar zo ongeveer allemaal in, dat is wel heel leuk. In de Efteling is dat toch minder en zijn de attracties waar ze allebei in mogen voor die van 9 wellicht wat saai. En dan ziet de 8 jarige attracties die hij/zij leuk vindt maar kan er dan niet in. Voor Julianatoren kan je kaarten via vakantieveilingen kopen, dan is het niet zo heel gek duur. De Efteling is echt veel duurder.
Onze dochter van 7,5 vindt de Julianatoren nog wel heel erg leuk. Is wat iemand anders al schreef meer een grote speeltuin/kermis maar ze kunnen allebei bijna overal in, superleuk! En zelf vind ik die grote glijbaan waar je met matten vanaf gaat geweldig
Without a doubt Efteling! Maar als je wat goedkopers zoekt zou ik het niet weten...wij gaan alleen maar naar de efteling of dierentuin.
Als je er budget voor hebt dan is de efteling natuurlijk geweldig. Bij een wat minder budget Irrland net over de grens in Duitsland, echt geweldig!!! (5.50 euro pp )
Dat zal dan ook bij je Julianatoren zijn. Dat valt denk ik nog best wel mee... Waar de kinderen allebei inkunnen: Sprookjesbos Raveleijnshow Droomvlucht (die van 8 is een meisje, dus vindt ze vast leuk) Stoomtrein Speeltuin Monorail in het Land van Laaf Draaimolens en zweefmolens op het Anton Pieckplein Carnaval Festival* Monseigneur Canibale Doolhof (wel even papa of mama mee met de kleine) Pagode Polka Marina** D'Oude Tuffer** Piraña Bobslee Fata Morgana *) Als de oudste dit saai vindt, kunnen jullie je even opsplitsen en kan ze in de Vogel Rok, want dat is op hetzelfde plein. **) Oudste naar De Halve Maen, Vliegende Hollander of Python Volgens mij ben ik nog een paar dingen vergeten... Hoeveel ben je dan kwijt p.p.? Ik zie nu een veiling lopen, die nog 2 uur loopt, die op 55,- staat. Die gaat nog wel oplopen. Ik vermoed dat ie op ca. 70,- geveild wordt. Bij de Efteling betaal je nu wel de hoofdprijs, omdat het zomeravonden zijn. Dus zou je voor je gezin 102,- kwijt zijn. Ja, dat is meer, maar het park is 2 tot 3 uur langer open en je krijgt er m.i. meer voor terug. De jongste kan nog gratis naar de Efteling, maar moet bij de KJT de volle mep betalen. Sowieso nog tot hij/zij 4 is, dus misschien juist een goede reden om dit jaar naar de Efteling te gaan. Bij de KJT is ook bijna alles buiten, dus als het regent, valt je dag in het water...
Sprookjeshof Zuidlaren. Niet duur en super leuk! Dochter heeft net de leukste dag van haar leven gehad (zei ze zelf)
Hier is drievliet favoriet. Vanaf 1 jaar kunnen ze echt al in heel veel dingen. En vanaf een jaar of 3/4 (na 1 meter of 1 meter 05) bijna overal.
Ik bedoel ook meer dat je bij de Efteling wel de hoofdprijs betaalt en je dan van heel veel geen gebruik maakt. Onze oudste van 7,5 gaat trouwens echt niet opsplitsen en zelf ergens in, vindt ze veel te eng. Wij hebben kaartjes voor Julianatoren via vakantieveilingen voor 52 euro, dus inclusief administratiekosten 57 euro. TS wil voorkomen dat ze weer ergens naartoe gaan waar de jongste in heel veel dingen niet mag. Dan zit je bij de Julianatoren dus wel goed. Zitten ook nadelen aan zeker. Mijn keus zou het niet zijn, zou ook liever naar de Efteling gaan
Toverland! wij zijn hier een paar weken terug met ons mannetje geweest. Hij vond het te gek! was veel waar hij in mocht echt top!! Hij had de dag van zn leven en hij is nog net geen 3. Maar ook voor de Leeftijd 8 is er zat te doen! wij als volwassenen vonden t ook erg leuk, zeker omdat ons zoontje ook in veel dingen mee mocht dus we hadden echt pret met t hele gezin!