bambino sokjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MaryWoods, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    #1 MaryWoods, 17 dec 2010
    Laatst bewerkt: 17 dec 2010
    Onze lieve kleine meid trappelt tegenwoordig dat het een lieve lust is en verliest om de haverklap haar sokjes. Wat kleinere sokjes (waarvan je denk dat ze dat wat strakker om haar voetje zitten) gaan uit, en wat grotere sokjes ook. We hebben voornamelijk hema sokjes, maar ook van iemand (als ik toch nog wist wie....) Bambino sokjes. Die zijn dus echt ideaal!!! Blijven zitten en zijn lekker lang (je kunt ze eventueel ook orollen, maar zo in de winter vind ik dat lange ideaal)!
    Nu begreep ik dat ze bij het kruidvat te krijgen zijn, maar die hebben we hier niet echt in de buurt (en als ik er wel eens ben dan zie ik nooit babysokjes eerlijk gezegd) en online op de website van het kruidvat zag ik ze ook niet... Zijn ze ergens anders te verkrijgen, in een winkel of online? Tips iemand?

alvast bedankt!

2. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Hier waren de bambino sokjes ook favo die blijven idd het beste zitten...

In Zwolle hebben ze wel altijd sokjes liggen

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    I love Bambino van de Kruidvat :D heb sokjes, hele gave slofjes en pyjamaatje :) leuk spul!

4. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    is het ook online te krijgen (misschien snap ik de website niet ofzo?) of is t echt speuren naar een filiaal die het heeft?

5. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Bambino is een merk van Kruidvat zelf, om het zo maar te zeggen :).
    De enige mogelijkheid is dus echt om zelf naar een Kruidvat toe te gaan... Apart dat er niet eentje bij je in de buurt is (hier wel 3 in een omtrek van een paar kilometer ;)) maar ik weet natuurlijk niet waar je woont.

Hier waren deze sokjes ook de enige die goed bleven zitten inderdaad!

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hier inderdaad ook in elk dorp in de buurt wel een KV :)

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Idd super sokjes.
    Volgens mij zijn ze wel in ieder filiaal te krijgen hoor? Hier wel in ieder geval! Ze hebben nog heel veel meer leuke dingen vind ik. Tot nu toe alles wat ik er van heb is érg fijn in gebruik.

8. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Nou het probleem is dat ik door de week geen auto heb.. ;) Mijn man heeft de auto nodig voor zijn werk en er is wel een kruidvat een paar dorpen verderop, maar ja, hoe kom ik daar met een peuter en een baby van 3 maanden? ;)
    Misschien dit weekend (als er niet al te veel sneeuw blijft liggen, anders durf ik niet te rijden... ;)) ff een paar fillialen af..

9. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    grotere filialen hebben standaard bambino sokken (en de rest) in het assortiment. kleinere alleen als er weer een thema reeks is, zoals nu met winnie.

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier heeft ons filiaal ze ook niet, maar de filialen vlakbij hebben ze wel. Ik zweer er ook bij, ideale sokken en niet duur.

Anders misschien iemand vragen of zij ze op wil sturen? Valt qua prijs ook nog wel mee omdat die sokken zo goedkoop zijn. Volgens mij passen 3 paar sokken of 6 paar sokjes makkelijk in een envelop.

11. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @djmorno: ah dus die disney en winnie sokjes enzo zijn ook van bambino? dat is interessant! Nu ben ik niet zo van de disney, maar ik wil gewoon sokjes hebben die niet uitvallen, ongeacht wat er op staat, hihi ;)

12. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    volgens mij wel, mary woods! durf mijn hand er niet voor in het vuur te steken hoor ;) want ik koop ook geen disney ;)

overigens heeft de huidige winnie serie dan weer geen sokken, geloof ik. :D

13. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Jawel er zijn wel sokjes van, maar die moet je niet hebben. Je moet de versie hebben met een boordje dat omgerold zit zeg maar. Bordje opgerold zijn ze kort en anders zijn het bijna kniekousen.
    Te koop per 3 paar in 2xgrijs en 1x blauw en/of 2x wit en 1x hardroze.

14. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    na ja ze heeft een paar van die zelfgebreide slofjes/sokjes (niet zelf gemaakt hoor, zo crea ben ik niet ;)), dus die doe ik nu wel aan totdat ik iets heb gescoord bij kruidvat, want die blijven ook zitten, aangezien er een koordje aan zit ;)

15. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb forever friends sokjes, en ik weet dat kruidvat ooit eens zoeen serie had als nu met WdeP, dus het zal vast ook van bambino zijn. ennieweej, die hebben géén omrolboordje, maar blijven wel heel goed zitten!

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik heb hier ook de grijs/blauwe oprolsokjes, vind ze ideaal! en kniesokken van de hema :)

17. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Je kunt anders ook 'sock ons' kopen! Zijn kleine dingetjes die je over de sokjes doet, en dan vallen de sokjes ook niet meer uit. Ideale dingen zijn het, en verkrijgbaar bij de meeste babywinkels volgens mij.

18. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Mocht je ze niet vinden, wil ik ze je wel opsturen hoor.

Hier ook altijd Bambino sokjes gehad trouwens ;).

19. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hier ook grote fan van Bambino sokken (worden speciaal in nederland gekocht!!). Echter toen ze er een keer niet waren werd ik er op gewezen dat Trekpleiser ze ook heeft alleen is het een ander merk. Die hebben we gekocht (de verpakking is idem hetzelfde alleen andere opdruk twee maal een naam aan de onderzijde) en die werken net zo goed. Succcessss met zoeken!

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb ze van trekpleister en hier heten ze 'funny bunny'

Deel Deze Pagina