Ik moet straks ook nog een keer door de sneeuw met de kinderwagen. Lekker inpakken en idd een kruikje aan voeteneind en hij blijft lekker warm. Ik heb trouwens weinig keus want de oudste moet opgehaald worden van een verjaardagsfeestje dus ik hoop dat er niet teveel sneeuw meer bijkomt.
nou ik ben net uitgegleden achter de kinderwagen Ik viel languit en trok de kinderwagen met me mee in eerste instantie... gelukkig had ik in een flits het idee om de duwstang een zet omhoog te geven en toen stuiterde de kinderwagen weer terug op 4 wielen terwijl ik op de grond lag Ben we wel echt doodgeschrokken; ik liep op een dijkje met 2 slootjes aan weerskanten.. wil er niet over nadenken wat er had kunnen gebeuren.... Er waren een hoop ouders met kinderen aan het sleeen, maar geen mens die je komt helpen natuurlijk..zucht. Goed uitkijken dus dames die nog naar buiten gaan met de wagen!
Als je een Bugaboo hebt kan je hem in de bos/strand/sneeuw stand zetten (omdraaien dus) grote wielen voor kleine wielen achter en vastzetten scheelt een heleboel geploeter!
wil ook zo graag eens naar buiten gaan ,maar ons prutske is nog maar 1 week oud, zouden jullie dan naar buiten gaan met de buggie?
Ah wacht waarschijnlijk ga je Kyan dan in de buggie doen he... tja als je hem lekker goed inpakt! En een extra deken (ook aan de de onderkant) dan moet dat wel kunnen...
Ik ben net ook even buiten geweest, zwenkwielen vastzetten, had ik even niet aan gedacht.. Nouja straks wel even doen met hond uitlaten, in het park is niet gestrooid denk ik..
tja dat vind ik lastig... Misschien even aan je kraamhulp vragen? Of is die al weg? eeeeeeh het is belangrijk dat ze goed warm blijven want ze kunnen zichzelf nog niet goed warmhouden dus misschien met aan weerszijde een kruikje net zoals in het bedje.... Maar tja ik durf het eigenlijk niet te zeggen.... en leg het sowieso dan ook op iets extra's want zo'n wandelwagen matrasje is niet warm en laat veel kou door dus daar ook een dikke dekken onder leggen niet alleen je kindje aan de bovenkant extra toedekken...
daymian zit/ligt al in de wandelwagen en ik heb een heerlijk warme voetenzak. ik doe daymian gewoon zn jasje, een muts en wantjes aan en dan lekker in de voetenzak. als het sneeuwt of erg hard waait doe ik de regenkap erover zodat ie het lekker warm houd. tis een enorme koukleum en begint echt te sputteren als het hem te koud is, maar ik heb hem tot nog toe niet horen klagen. gewoon lekker naar buiten gaan als je dat zelf ook wil/durft. liefs doris
Ik moest ook naar de apotheek.. zo'n 10 min lopen normaal. Ik heb op de rijbaan gelopen, de losse sneeuw kwam ik niet door, op de rijbaan was het nog een beetje platgereden. auto;s rijden toch stapvoets, dus tja. en niet TE dik inpakken hoor! het is niet onwijs koud.. (ik deed mijn sjaal weer af. en terugweg zonder handschoenen. het stukje van voordeur naar straat was het moeilijkst!