Hoi, Zoals de titel het al zegt mijn vraag is; Hoe ontbijt jij? Waarom ? Omdat ik echt totaal inspiratieloos ben qua ontbijten, heb ontbijten nooit echt wat gevonden en als ik dan eindelijk wat heb wat mij bevalt ben ik het na een week spuug zat.. haha dus wil ik door middel van dit topic inspiratie op doen
Havermout met amandelmelk en appel/druiven (af en toe frambozen en bosbessen), aangevuld met lijnzaad en kaneel. Het lekkerst vind ik het als er wat hazelnoten of amandelen bij zitten, maar die heb ik nog niet goedkoop kunnen vinden.
Ik ontbijt met Frosties (cornflakes met suikerlaagje) zonder melk oid erover. Daar drink ik dan een glas melk bij.
Rijstmelk vanille met brinta en eventueel wat fruit Griekse yoghurt met muesli en honing Niet heel gezond, maar wel heel lekker: Broodje met Nutella
Yogurt (met of zonder muesli) Kwark Boterhammen, gewoon of geroosterd Zelfgebakken krentenbrood met roomboter Knäckebröd Fruit Af en toe een croissantje Met een glas water en koffie
Yoghert met muesli en/of fruit Volkorencrackers In het weekend weleens tosti of afbakbrood Ik ontbijt altijd anders word ik echt naar.
Een reep ontbijtkoek met noten en een grote mok thee met een beetje melk en een klontje suiker. Heerlijk!!
vaak of houvermout pap met banaan en een glas rijstmelk erbij of alleen wat fruit ben gene goede ochtend eter ,
Oh ik ben dol op Griekse yoghurt, maar vind het altijd zo vet! Daarom koop ik het niet zo vaak. Waar haal je die van 0%, welk merk en is die net zo lekker? Ik ontbijt met yoghurt met een geperste sinaasappel erdoor.